به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,036
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 12,075
بازدید ماه: 17,865
بازدید کل: 23,506,237
افراد آنلاین: 10
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
رئیسی: نمایشگاه دستاوردهای صنعتی گزارش عینی پیشرفت کشور در عرصه تولید است ۱۴۰۱/۱۱/۰۹

رئیسی:

نمایشگاه دستاوردهای صنعتی گزارش عینی

پیشرفت کشور در عرصه تولید است  

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

نمایشگاه دستاوردهای صنعتی، گزارش عینی پیشرفت کشور در عرصه تولید است / تاکید  بر تسریع در امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی با توجه به شدت برودت هوا - ایراسین

رئیس‌جمهور ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان و آسیب‌دیدگان حادثه زلزله شهرستان خوی، بر لزوم تسریع در امدادرسانی به آنها با توجه به شدت برودت هوا در این منطقه و برنامه‌ریزی برای آغاز روند باز‌سازی مناطق آسیب‌دیده تأکید کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دیروز عصر در جلسه هیئت دولت ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان و آسیب‌دیدگان حادثه زلزله شب گذشته شهرستان خوی، بر لزوم تسریع در امدادرسانی به زلزله‌زدگان با توجه به شدت برودت هوا در این منطقه و برنامه‌ریزی برای آغاز روند باز‌سازی مناطق آسیب‌دیده تأکید کرد.
رئیس‌جمهور با قدردانی از وزیر کشور بابت حضور سریع در منطقه و تلاش برای رفع نیازهای آسیب‌دیدگان، از اقدامات مسئولان استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی در رسیدگی به وضع زلزله‌زدگان نیز ابراز رضایت کرد.
رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید ۳ ساعته مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، این نمایشگاه را گزارش عینی پیشرفت کشور در عرصه تولید دانست و تصریح کرد: دولت برای سرعت‌بخشی به روند پیشرفت کشور همه توان خود را بکار خواهد گرفت.
رئیس‌جمهور همچنین با تأکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای مولد‌سازی دارایی‌های دولت در راستای اجرای مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، لزوم تبیین هر چه بیشتر ابعاد و دستاوردهای این اقدام برای رفع ابهامات را متذکر شد و افزود: هدف مولد‌سازی دارایی‌های دولت این است که در اجرای قانون، از ثروت‌های بلااستفاده و متوقف مانده در دستگاه‌ها برای رونق تولید و تسریع پیشرفت کشور استفاده بهینه شود.
رئیسی با بیان اینکه ارزش و اهمیت امکانات و سرمایه‌ها، در گرو فعال شدن آنها در مسیر رونق تولید و رشد و پیشرفت کشور است، خاطرنشان کرد: هدف مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی، اجرای قانون در جهت مولد‌سازی اموال راکد دستگاه‌ها، با پشتوانه قانونی و حقوقی و بر اساس روشی اصولی است که با استفاه از تجارب گذشته به‌ویژه تجربه اجرای ناصحیح سیاست خصوصی‌‌سازی، انجام خواهد شد.
رئیسی در گفت‌وگو با علی‌اف: دولت‌های ایران و آذربایجان
اجازه نمی‌دهند روابط فیمابین تحت تاثیر القائات بدخواهان قرار گیرد
همچنین در گفت‌وگوی تلفنی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و «الهام علی‌اف» رئیس‌جمهوری آذربایجان مراتب تسلیت دولت و ملت ایران بابت حادثه سفارت آذربایجان در تهران به وی ابلاغ شد.
رئیس‌جمهور با اشاره به ماموریت دستگاه‌های ذی‌ربط برای پیگیری ابعاد این واقعه، با ملت و دولت آذربایجان ابراز همدردی کرد.
رئیسی همچنین با بیان اینکه روابط دوستانه و برادرانه دو ملت ایران و آذربایجان بر پیوند‌های فرهنگی و تاریخی ناگسستنی بنیان نهاده شده است، اظهار داشت: دولت‌های ایران و آذربایجان، اجازه نمی‌دهند روابط فیمابین تحت تاثیر القائات بدخواهان دو ملت قرار گیرد.
«الهام علی‌اف» رئیس‌جمهوری آذربایجان نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با تشکر از ابراز همدردی و تسلیت آیت‌الله رئیسی به دولت و مردم کشورش تصریح کرد: این یک جنایت غیرمنتظره بود ولی همکاری دو کشور در این زمینه باید چنان باشد که کسی به بهانه چنین حوادثی فرصت اخلال در روابط دوستانه دو کشور را پیدا نکند.
تاکید سران قوا بر پیگیری و اجرای کامل قانون مولد‌سازی اموال مازاد دولت
سران قوا پیگیری و اجرای کامل قانون مولد‌سازی اموال مازاد دولت با همکاری همه قوا و نهادهای کشور را مورد تاکید قرار دادند.
به گزارش ایسنا، در نشست عصر شنبه سران سه قوه که در دفتر رئیس‌جمهوری برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات دستور کار این نشست مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
پیگیری و اجرای کامل قانون مولد‌سازی اموال مازاد دولت با همکاری همه قوا و نهادهای کشور از جمله موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۱/۱۱/۱۰، ۱۹:۲۹:۳۲       بازدیدها: 124