به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 4,191
بازدید هفته: 15,286
بازدید ماه: 15,286
بازدید کل: 23,677,112
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۰۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 26 April 2024
الجمعة ، ۱۷ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
سردار رادان: دشمنان می‌دانند‌که امروز آماده‌‌تر از دیروز هستیم ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید پلیس پایتخت
سردار رادان: دشمنان می‌دانند‌که امروز آماده‌‌تر از دیروز هستیم
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
رادان: امروز آماده‌تر از دیروزیم
برگزاری مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و پیشین پلیس پایتخت - ایسنا
فرمانده انتظامی کل کشور با تاکید بر اینکه امروز آماده ‌تر از دیروز هستیم گفت: شیوه‌هایی که دشمن در جنگ ترکیبی و هیبریدی به کار می‌گیرد اهمیت کار انتظامی را دو چندان کرده است.
به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید پلیس پایتخت که صبح دیروز در ستاد فاتب برگزار شد، اظهارداشت: حساسیت انجام ماموریت و انجام وظیفه در مجموعه انتظامی کشور خاص و منحصر به فرد است که دلایل مختلفی دارد.
رادان ادامه داد: شیوه‌هایی که دشمن در جنگ ترکیبی و هیبریدی به کار می‌گیرد اهمیت کار انتظامی را دو چندان کرده است.
وی با بیان اینکه امروز آماده ‌تر از دیروز هستیم، تاکید کرد: این را همواره به دشمنانمان اعلام کردیم. در هر فتنه‌ای در نهایت شرف و آبرو نثار بچه‌های مخلص بسیج و مدافعان امنیت شده و یاس و سرخوردگی هم نصیب دشمنان و فتنه‌گران شد.
فرمانده فراجا، تهران را نقطه اصلی هدف دشمن دانست و گفت: هر اقدامی که تهران انجام شود می‌تواند الگوساز و برتری ساز نسبت به دیگر نقاط کشور داشته باشد پس فرماندهانی باید در تهران قرار بگیرند که ویژگی صددرصدی برای مقابله با این مشکلات و چالش‌ها را داشته باشد.
رادان سردار رحیمی را به سردار رشید در تامین امنیت توصیف کرد و اظهارداشت: در طول این 6 سال سردار رحیمی ماموریت خود را با ظرافت و البته با اقتدار پیش‌ برد. شاهد این مدعا نیز اتفاقاتی است که در تهران رخ داد؛ مانند اتفاقات ٩۶، ٩٨ و ١۴٠١ که هربار شیوه و شگرد دشمن متفاوت از بارهای قبل بود. 
وی خدمت در تهران را سخت و حساس دانست و گفت: شیرینی آن هم معامله‌ای است که با خدا می‌کنیم و توشه‌ای است که کسب می‌کنیم. انصافا کار در تهران بزرگ پولاد می‌خواهد که سردار رحیمی با افتخار از این آزمون بیرون آمد.
فرمانده فراجا با اشاره به فرآیند انتخاب سردار محمدیان برای ریاست پلیس پایتخت بیان داشت: یافتن فردی که ویژگی‌های سردار رحیمی و مدیریت پایتخت را داشته باشد دشوار بود و ما در نهایت به سردار محمدیان رسیدیم. 
رادان افزود: سردار محمدیان در ادامه فعالیت سردار رحیمی باید بتواند مسیری جهشی و توام با رأفت و اقتدار را به نمایش بگذارد و بر اساس آنچه که رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب بنده تاکید فرمودند عمل کنند. وی اظهارداشت: سردار رحیمی از عصر امروز فعالیت خود را در پلیس تاثیرگذار و مهم امنیت اقتصادی فراجا آغاز خواهد کرد.


 

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۱/۱۱/۱۱، ۱۷:۲۵:٤۰       بازدیدها: 82