به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 227
بازدید دیروز: 18,753
بازدید هفته: 227
بازدید ماه: 227
بازدید کل: 23,662,058
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 20 April 2024
السبت ، ۱۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
«محمود هوشمندی» مأمور افتخاری پلیس شیراز در عملیات رهایی گروگان‌گیر به شهادت رسید ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

«محمود هوشمندی» مأمور افتخاری پلیس شیراز

در عملیات رهایی گروگان‌گیر به شهادت رسید

  ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

جزئیات تازه از ربودن شبانه 2 زن جوان در بلوار معالي‌آباد و خیابان احمدی  شیراز - اول فارس | آخرین اخبار ایران ،جهان و فارس
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۲۳ گلدشت فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز خانم ۳۲ ساله از چنگال آدم‌ربا نجات یافت.
به گزارش پایگاه خبری شهدای فراجا، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره آدم‌ربایی در اطراف باغات محمودیه بلوار چمران شیراز بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند. با حضور میدانی و واکنش سریع مأموران در محل مشخص شد گروگان‌گیر مسلح یک خانم ۳۲ ساله را به قصد اخاذی و آدم‌ربایی با یک دستگاه خودروی سواری ربوده و از محل متواری می‌گردد.
حبیبی افزود: ماموران به منظور حفظ جان گروگان با آدم‌ربا درگیر و دستگیری عامل این اقدام شرارت‌آمیز را آغاز کردند. سرانجام با تلاش مستمر پلیس، فرد ربوده‌شده آزاد و عامل اصلی این گروگان‌گیری که با حضور مأموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.
وی با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم است خاطرنشان کرد: متاسفانه در این عملیات یکی از ماموران وظیفه‌شناس پلیس افتخاری انتظامی شیراز به نام «محمود هوشمندی» بر اثر اصابت گلوله فرد آدم‌ ربا به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 

 
تشییع مامور وظیفه شناس پلیس افتخاری در شیراز
 
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency - تشییع پیکر شهید  مدافع امنیت «محمود هوشمندی» در شیراز

حوادث رکنا: تشییع شهید (محمود هوشمندی) یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس افتخاری فرماندهی انتظامی شیراز صبح امروز ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ باحضور فرماندهان نظامی، انتظامی و خانواده شهدا در حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۱/۱۱/۱۱، ۱۶:۲۷:۲۶       بازدیدها: 98