به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,448
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 12,487
بازدید ماه: 18,277
بازدید کل: 23,506,649
افراد آنلاین: 8
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
بيانيه شماره ۴ - به مناسبت روز جهانی قدس - ۳ / ۰۵ /۱۳۹۳

بيانيه شماره ۴

----------------------------------------

به مناسبت روز جهانی قدس

من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اكرم (ص)مي‌دانم. حضرت امام خميني (ره)

       35 سال از تدبیر حکیمانه و مدبرانه و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ، روز فریاد تمامی مظلومان عالم بر سر تمامی ظالمان و زورگویان می‌گذرد و امروز آزادی قدس شریف یک آرمان و یک مساله جهانی است و رژیم جعلی و پوشالی اسرائیل در نزد ملتهای جهان منفورترین کشور غاصبی است كه از هیچ جنایتی فروگذار نیست و مروج واقعی تروریست نام گرفته است و هیچ انسان آزاده‌ای تاب شنیدن نام آن را ندارد. در حقیقت حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین پس از گذشت بیش از سه دهه از فرمان الهی امام راحل در پرتو گفتمان انقلاب اسلامی به یک مطالبه حقیقی، حقوقی و همگانی در دنیای اسلام تبدیل شده و دنیای استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ و منفورتر از ، اسرائیل غاصب تلاش می‌نماید تا با طرح نقشه‌هایی شوم از این آرمان جلوگیری نمایند که تمامی نقشه‌های آنان با عنایت خداوندمتعال نقش برآب شده است و به یقین وعده خداوند که همانا پیروزی مستضعفین بر ظالمین است نزدیک است و این شیاطین در باتلاقی که خود آفریده‌اند گرفتار خواهند شد و شعله‌های بیداری اسلامی ریشه‌های ظلم آنها را خواهد سوزاند.

    امسال روز قدس حا ل و هواي ديگري دارد . رژيم جنايتكار صهيونيست ، با حمايت شيطان بزرگ آمريكاي وحشي ، غزه را زير بمب هاي فسفري و ميكروبي به شدت مي كوبد و زنان و كودكان و مردم بي دفاع غزه را به آتش كينه حيوانيش مي سوزاند . مردم مسلمان غزه ماه رمضان امسال سحري خود را با صداي بمب ها بيدار شده و گرسنه و تشنه بدنبال جنازه هاي جوانانشان دويده اند . و شامگاهان  نيز بابمب هاي خوشه اي و توپخانه صهيونيست ها ، افطار كرده اند.

آيا 35 سال پيش حضرت امام (ره) اين روز ها را به مسلمانان جهان هشدار نداد ؟؟«حضرت امام (ره)فرمود: اسرائيل دشمن بشريت و دشمن اسلام است » يا « دست آمريكا و ساير ابر قدرتها تا مرفق به خون جوانان ما و ساير مردم مظلوم و رزمنده جهان فرو رفته است »

اي مسلمانان جهان به هوش باشيد كه دشمنان خدا  تمام قد به ميدان آمده ا ند ، از دين ، ناموس و حيثت اسلام دفاع كنيد و نگذاريد روساء كشورهاي اسلامي شما را به شيطان بزرك به فروشند .

        روز قدس روز تجلی وحدت اسلامی و همبستگی امت مسلمان با ملت مظلوم وستمدیده ی فلسطین بويژة شهداي  بي دفاع غــزه  است . و به همین منظور ،مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان همدوش مردم شريف و ولائي استان زنجان روز جمعه 1393/5/3 همراه با موج خروشان و توفنده امت اسلامی به ویژه ملت مسلمان و موحد ایران در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس شرکت می نمایند تا بار دیگر ضمن اعلام وفاداری و پایبندی به آرمانهای والای امام راحل و شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم خونخوار و پلید اسرائیل با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به نمایش بگذارند. به یقین حضور آحاد مردم خداجو در این راهپیمایی خلق حماسه سیاسی دیگری است که در تاریخ زرین انقلاب اسلامی شکوفا و پایدار خواهد ماند.

 

والسلام عليكم ورحمة الله و بركاته 

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

 ۳ / ۰۵ /۱۳۹۳