به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 87
بازدید دیروز: 18,753
بازدید هفته: 87
بازدید ماه: 87
بازدید کل: 23,661,918
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 20 April 2024
السبت ، ۱۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
بیانیه شماره ۱۰ - بمناسبت قنل عام شيعيان نيجريه ۳ ۲ / ۹ / ۴ ۱۳۹

                                                                                         بیانیه  شماره ۱۰              

-------------------------------------- 

   بمناسبت كشتار شيعيان نيجريه

بسمه تعالی

قال الله تعالی:«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون .»

سوره آل عمران ؛ آبات ۱۶۹

و گمان مبر آنان كه در راه خدا كشته شده اند، مردگانی هستند،

بلكه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان به ايشان روزي مي دهند.

 
قتل عام شیعیان نیجریه از سوی چه کسانی حمایت می شود؟/ مرور برخی اسناد
 

پنج شنبه دو هفته پیش باشکوهترین راهپیمایی شیعیان مظلوم نیجریه به طول ۰ ۱۸  کیلومتر و با حضور ده‌ها هزار نفر از  شیعیان  نيجريه برگزار شد.گروه تروریستی بوکوحرام در آن راهپیمایی بزرگ با حمله به عزاداران حسینی ده‌ها نفر را به خاک و خون کشید اما این کشتار نه تنها مانع حضور گسترده مردم در عزاداری اربعین نشد بلکه بسیاری از مسیحیان نیجریه نیز همراه با شیعیان به این راهپیمایی پیوستند .

 آل سعود که به شدت از قدرت یابی روزافزون شیعیان در این کشور آفریقایی به وحشت افتاده، به دولت این کشور دستور داد تا شیعیان را به خاک و خون بکشد، چرا که به خوبی دریافته مردم نیجریه به محض دریافت آموزه‌های اصیل شیعه از شخصیت‌هایی مثل «حجت‌الاسلام و المسلمین زکزاکی» رهبر شیعیان نیجریه متوجه خواهند شد ، که وهابیت ساخته دست انگلیس است .
كه نيرو هاي ارتش نيجريه بامداد روز يكشنبه 
۲ ۲  / ۹ /  ۴  ۱۳۹ در تلاش برای بازداشت شیخ «ابراهیم زکزاکی» به خانه وی در منطقه «گیلسو» شهر «زاریا» یورش بردند. در جریان این حمله نیروهای ارتش اقدام به تیراندازی به سمت حاضران در خانه شیخ زکزاکی کرده‌، که بر اثر این تیراندازی تعداد زیادی از شیعیان مظلوم شهيد  و زخمی ، كه «زینت ابراهیم» همسر شیخ و سيد علي پسر وي  نیز در میان  شهدا هستند.

حکومت نیجریه باید بداند که این گونه رفتارها که به تحریک گروه‌های ضد شیعی همچون وهابیت و صهیونیست انجام می‌گیرد، هیچ تأثیری جز بدتر شدن اوضاع این کشور و آلوده شدن مملکت نیجریه به درگیری‌ها و کشمکش‌های بیشتر نخواهد داشت و خون این افراد مظلوم دامنگیر حکومت می‌شود.
لذا توصیه می شود فریب تحریک‌ها و آزارهای مخالفین شیعه را نخورده و ارتش و پلیس نیجریه ضمن آزاد کردن هر چه سریعتر آن عالم محترم، تمام همّّ و غمّ خود را صرف مبارزه با خونریزی‌های گروه‌های شبه نظامی همچون بوکوحرام کرده و با شیعیان این کشور با احترام و به دور از سوء ظن و بدبینی رفتار کند.
در پایان بار دیگر ضایعه شهادت شيعيان و فرزند و همسر جناب مستطاب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای زکزاکی را تسلیت گفته و امید است که خداوند به ایشان وبازماندگان شهداء صبر و اجر جزیل عنایت فرماید. 

 مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

   ۳ ۲  / ۹ /  ۴ ۱۳۹