به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,310
بازدید دیروز: 4,191
بازدید هفته: 16,562
بازدید ماه: 16,562
بازدید کل: 23,678,387
افراد آنلاین: 66
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۰۷ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 26 April 2024
الجمعة ، ۱۷ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
بيانيه شماره ۲۰ - به مناسبت ،ترویست نامیدن سپاه توسط آمریکا ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
     
بيانيه شماره  - ۲۰           
--------------------------------------------------------

به مناسبت ،ترویست نامیدن سپاه توسط آمریکا

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ ...

Image result for ‫وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة‬‎

هان، اى پاسداران عصر حاضر و انقلاب اسلامى! به امام امت و پاسدار قرآن كريم و اسلام عزيز [امام حسین(ع)] اقتدا نموده حق پاسدارى از انقلاب اسلامى را به خوبى ادا كنيد؛ و از اين منصب بزرگ، كه منصب انبياى عظام و اولياى خداوند تعالى است به خوبى حفاظت كنيد.
صحيفه امام؛ ج‏8؛ ص 305 | پیام به پاسداران انقلاب اسلامی؛ 6 تیر 1358

این پیام حضرت امام حمینی (ره ) در رابطه با پاسداران انقلاب اسلامی ایران ، نشانه هدف گذاری بسیار ارزشمند و بالا برای این نهاد الهی است، که براساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی یکی از نیرو‌های مسلح پرقدرت و پرتوان در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و در عمر با برکت خود توانسته به ارزش های والای الهی خویش جامه عمل به پوشد .و با اهداء هزاران شهید گلگون کفن در دفاع از دین اسلام ، و قرآن کریم مشت محکمی بر دهان کفار و مشرکین و منافقین بکوبد .

سپاه در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران و بسیج پرتوان همانند سدی محکم و استوار در  ۸ سال دفاع مقدس ایستاد و دشمن بعی تا بُن دندان مسلح را که تواسط کشورهای اروپا و آمریکا و شوروی سابق و اعراب جاهل حمایت می شد  به عقب راندند و در دوران سازندگی کشور ،از همه شرکت های مطرح و تراز اول آمریکائی ، اروپائی پیشتازتردر عرصه عمران و آبادانی در صحنه حاضر شد. و دشوار ترین کارها را با کمترین هزینه و کوتاهترین زمان به اتمام رسانید .

 وبا کمک مستشاری به دولت‌ها و ملت‌های منطقه برای مبارزه با تروریست های ساخته ( آمریکا ، اروپا ، اسرائیل و وهابیون )   همچو خورشیدی تابان آبرومندانه به پیروزی رسید .

مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ، با حمایت همه قاطع و همه جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌ دارد . همانطوریکه بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرموند : «دست امریکا ، و سایر ابر قدر تها تا مرفق به خون جوانان ما و سایر مردم مظلوم و رزمنده جهان فرو رفته است .»

لذا ، ما دولت جنایتکار فاسد آمریکا و نیروهای تحت حاکمیت این رژیم تروریست پرور را که دستشان به خون ملت های مظلوم منطقه و مسلمان جهان از جمله:فلسطین ، ایران ، افغانستان، عراق، سوریه ،نیجریه ،بحرین ، لبنان ، یمن و... آغشته است. همچنان شیطان بزرگ می شناسیم و هرگونه ارتباط با این دولت فاسد و زورگو و جنایت پیشه را صد در صد به ضرر منافع کشوراسلامی ایران و ملت های مظلوم و مستضعف جهان می دانیم .

و گوش بفرمان امام المسلمین حضرت آیت العظمی خامنه ای ( مدظله العالی ) جهت مبارزه بی امان در تمامی عرصه ها خواهیم بو.د .

والسلام عليكم ورحمة الله و بركاته 

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

۱۳۹۸/۰۱/۲۰