به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 353
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 11,392
بازدید ماه: 17,182
بازدید کل: 23,505,554
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
بيانيه شماره ۲۱ - به مناسبت روز جهانی قدس ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
بيانيه شماره  - ۲۱           
---------------------------------
به مناسبت روز جهانی قدس
 

روز قدس، روزی است که ما خواهیم فهمید چه اشخاصی و چه رژیم هائی

با ئوطئه گرهای بین المللی موافقت دارند و با اسلام مخالفند . حضرت امام خمینی (ره)

Image result for ‫روز قدس و امام خمینی‬‎

روز قدس و آرمان فلسطین به عنوان یک هویت اصیل و ابتکاری جاودانه ، از سوی حضرت امام خمینی(ره) بعنوان مصداق بارز وحدت یکپارچگی میان ملت انقلابی ایران اسلامی و سایر مسلمانان و آزادی خواهان جهان است که امروز آنچنان ریشه دوانده که به هیچ قیمتی قابل معامله نیست.

و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به منظور وسوسه خناسان ، درمقابل این وحدت الهی« معامله قرن » را مطرح ساخته است . تا شاید رخنه ای بین مسلمانان ایجاد کند .

اما، خدای متعال درقرآن کریم  می فرماید: يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم﴿۷﴾
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.

ما به این وعده تخلف ناپذیر خدای متعال ایمان داریم و معتقدیم  این طرح شیطانی آمریکای خون آشام ، همچون هزاران طرح آنها ابتر خواهد ماند . و قدس شریف  به آغوش امت اسلام  برمی گردد.

روز جهانی قدس، ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و عرصه ای برای ایجاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است.

 روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردم ستمدیده و مظلومی است که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی‌ مانده‌اند.

 حضور گسترده مسلمانان جهان در روز قدس و اعتراض گسترده به دولتمردان ستمکار رژیم اشغالگر قدس، عاملی در ایجاد وحدت هر چه بیشتر مسلمانان و تجدید عهد با آرمانهای امام راحل خواهد بود.

  مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ، دوشادوش هموطنان مومن  و ولایت مدار  در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و انزجار وتنفر خودرا از طرحهای جنایتکاران عالم بویژه صهیونیست جهانی و شیطان بزرگ آمریکای ضد بشر و دنباله های آنان اعلام  و  ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت الله العظمی امام خامنه ای  (مدظله العالی)، روز جمعه  ۱۳۹۸/۰۳/۱۰با حضوری پر شور و همراه ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌ های مسلمان جهان ، آزادی قدس شریف را  فریاد خواهیم زد و اطمینان داریم که با اراده حق طلبانه مسلمانان و سیل خروشان امت اسلامی، آزادی قدس شریف محقق خواهدشد و در مسجدالاقصی نماز شکر و وحدت را اقامه خواهیم کرد.انشا الله

 

والسلام عليكم ورحمة الله و بركاته 

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

۱۳۹۸/۰۳/۰۸