به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 6,207
بازدید هفته: 19,921
بازدید ماه: 40,891
بازدید کل: 23,702,712
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۱۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 30 April 2024
الثلاثاء ، ۲۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
بیانیه شماره ۴۷ - به مناسبت روز جهانی قدس ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

بیانیه شماره ۴۷ - به مناسبت روز جهانی قدس


بسم الله الرحمن الرحیم

"روز قدس ، روز حیات اسلام است" امام خمینی(ره)

‫روز قدس، روز یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است - ایسنا‬‎


روز قدس یادآور مظلومیت مردم فلسطین، روز نشان دادن ماهیت اصلی جنایتکار رژیم صهیونیستی به جهانیان و به نوعی یاد آور لزوم وحدت مسلمانان، مقاومت، ایستادگی و دفاع از مظلوم و روز اسلام است.
  حضرت امام خمینی(ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سال ۱۳۵۸ در پیامی ضمن گوشزد کردن خطر اسرائیل غاصب به جهانیان و با نامگذاری «روز قدس» از همه مسلمانان ایران و جهان خواست در این روز همبستگی ، خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.
امسال در حالی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که رژیم سفاک صهیونیستی در نوار غزه مرتکب بزرگترین نسل کشی تاریخ گردیده و ملت مقتدر و مظلوم فلسطین تحت شدیدترین و وحشیانه‌ترین جنایات قرار گرفته است، امروز زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی ساعات و دقایق سختی را پشت سر می‌گذارنند و بدون شک رژیمی که در سراشیبی انحطاط و نابودی قرار گرفته از هیچ اقدام غیر انسانی فروگذار نکرده و خط قرمزی را برای جنایات خود رعایت نمی کند . از حمله به مساجد، کلیساها، مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز صلیب سرخ و سازمان ملل گرفته تا هدف قرار دادن کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت مظلومانه جمعی از سرداران و پاسداران رشید اسلام و مستشاران نظامی ایرانی بار دیگر خوی تجاوزگر و تروریستی رژیم جعلی اسرائیل و هم‌پیمانانش را به جهانیان نشان داده و این اقدام جنایتکارانه، نشان می دهد که آنها هیچ‌گونه پایبندی به قوانین بین‌المللی و حقوق بشری ندارند.

لذا از ملت مومن و بصیر ایران اسلامی جهت شرکت در راهپیمایی با شکوه روز قدس دعوت به عمل آورده و این نوید را به ملت شریف و انقلابی می‌دهد که به زودی طبق فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای مدظله العالی، رژیم غاصب صهیونیستی سیلی بسیار محکمی از دست مقتدر و توانای جمهوری اسلامی ایران خواهد خورد انشاء الله.

ضمن محکومیت این اقدامات جنایتکارانه؛ یقین داریم همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله‌العالی» فرمودند: به حول و قوه ی الهی، رژیم خبیث صهیونیستی به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد و آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد.

همچنین از مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر نیز می‌خواهیم که به سکوت خود در قبال این جنایات پایان داده و برای احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین گام‌هایی آشکار و عملی بردارند.

مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ، بار دیگر ضمن میثاق دوباره با آرمان های امام راحل(ره) و تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) و درود به روح شهدای جبهه مقاومت،  به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی؛ با اعلام حمایت مجدد از مردم مظلوم و سرافراز فلسطین، از ملت مسلمان ایران اسلامی ، دعوت می‌نماید که با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس امسال در جهت حمایت از آزادی کامل قدس شریف، ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

والسلام عليكم ورحمة الله و بركاته 

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

۱۴۰۳/۰۱/۱۵