به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 194
بازدید دیروز: 2,464
بازدید هفته: 6,792
بازدید ماه: 6,792
بازدید کل: 23,668,620
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۰۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Wednesday , 24 April 2024
الأربعاء ، ۱۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
بيانيه شماره ۲۴ - عرض تبریک و دعوت عمومی به راهپیمائی ۲۲ بهمن ۱۳۹۸/۱۱/۲۱

بيانيه شماره - ۲۴ 

----------------------------------------------------------------

عرض تبریک و دعوت عمومی به راهپیمائی ۲۲ بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲بهمن باید سرمشق ما باشد در طول زندگى؛

و براى نسلهاى آینده كه همه آنها ۲۲ بهمن را،

كه غلبه ایمان بر كفر و اللَّه بر طاغوت و اسلام بر كفر بود،

باید حفظ كنند و بزرگ بشمارند.

امام خمینی (ره)

Image result for اسقلال، آزادی  جمهوری اسلامی

   انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به رهبری امام خمینی (ره) طلوع کرد و «اعجاز بزرگ قرن» لقب گرفت. این قیام باشکوه به‌عنوان حرکتی مبتنی بر احیای عزت انسانی و بازیابی هویت اسلامی در جهان شناخته شده است. قیامی که با اتکا به اراده مردم و تأسی از رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیرش، امام‌خمینی (ره) و در ادامه با رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای، با اقتدار، نقش اسلام و مسلمین را در عرصه‌های مختلف، پیش چشم جهانیان، برجسته و موثر ساخت.
بهمن ۵۷ تجلی اراده و خواست مردمی سربلند بود که به اشتیاق «استقلال و آزادی، جمهوری اسلامی» آنرا به تحقق بخشیدند و اکنون بیش از چهار دهه، شاهد مردمی مستقل و آزاد است که با افتخار به گذشته و امید به آینده، مقاوم و استوار در برابر دنیای شرق و غرب از آرمانهایشان محافظت می‌کنند.
    پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را به رهبری مقام عظمای ولایت حضر ت آیه الله امام خامنه ای، درنوردیدند .
  در شرایطی چهل و یکمین سال استقرار جمهوری اسلامی ایران جشن گرفته می شود، که شاهد تلخی ها و شیرینی های متعددی است.
   دستاورد خون شهدای مدافع حرم که به فرماندهی سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی برچیده شدن بساط نحس داعش را رغم زد، و متعاقب آن ترور این سردار شهید توسط منفورترین حکومت ها و اشخاص در عصر حاضر کام مردم ما  را تلخ کرد، اما این تلخی دیری نپایید و با دست قدرتمند سپاهیان اسلام در نیروی هوا وفضا ،  به پایگاه عین الاسد انتقام سختی از جلادان روزگار گرفته شد.
    مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ،در آستانه  چهل‌و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، با تبريك فرارسيدن بيست و دوم بهمن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، از عموم مردم ولایت مدار و هميشه در صحنه استان زنجان دعوت مي نمايد تا يكبار ديگر با حضور با شكوه و پر صلابت خويش در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن ، ضمن ابراز وفاداري به آرمان هاي رفيع بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و شهداي گرانقدر با ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي الامام خامنه اي (مدظله العالي) تجديد پيمان نموده و عزم راسخ، وحدت كلمه، همدلي و انسجام خود را به منصه ي ظهور برسانند.
همچنين مراسم نورافشاني و بانگ توحيد و وحدت بخش "الله اكبر" نيز راس ساعت ۲۱ شامگاه دو شنبه مورخ بيست ويكم بهمن ماه همزمان با سراسر ايران اسلامي از فراز بام ها و مساجد پخش مي گردد كه به اين وسيله از عموم هم استاني هاي مومن دعوت مي نمايد تا هم صدا با ملت غيور ايران، به شكرانه چهل یکمين سالگرد پيروزي انقلاب در اين لحظه عرفاني،  نداي الله اكبر را سر دهند.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

۱۳۹۸/۱۱/۲۱