به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 106
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 11,145
بازدید ماه: 16,935
بازدید کل: 23,505,307
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
جلسه اعضاء مجمع هم اندیشی ، با دکتر اصغر اسماعیلی مدیر کل مسکن و شهرسازی استان زنجان ۱۴۰۱/۰۹/۱۶

 

جلسه اعضاء مجمع هم اندیشی ، با دکتر اصغر اسماعیلی

مدیر کل مسکن و شهرسازی  استان زنجان

۱۴۰۱/۰۹/۱۶

جلسه در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۶  در دفتر مدیر کل مسکن و شهرسازی برگزار ابتدا آیاتی از کلام الله مجید تلاوت گردید .

سپس آقای مهندس نوروزی مسئول کمیسیون عمران شهری و روستائی مجمع هم اندیشی مطالب و پیشنهادات را بیان نمود و گزارش مکتوب آنرا به آقای دکتر اسماعیلی تحویل داد.

 و حاضرین هم مطالبی را که در گزارش ذکر نشده بود بصورت حضوری بیان کردند .

در ادامه آقای اسماعیلی شروع به صحبت کرد ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از اعضائ مجمع به خاطر ارائه مطالب و پیشنهادات ارائه شده ، گفتند ما در زمان احمدی نژاد در مورد واگذاری زمین به ۴ نفر جهت احداث ساختمان تجربه داریم . این موضوع در اواخر دولت احمدی نژاد بود و دولت بعدی وقتی آمد خودش را کنار کشید و زمین ماند بین ۴ نفر که می خواستند بصورت مشرک خانه بسازند اگر آنها با هم فامیل بودند و با همدیگر شناخت داشتند شروع به ساخت و ساز کردند ولی کسانی که همدیگر را نمی شناختند یکی به موقع پول می داد و دیگری نمی داد که این امر موجب مشکلات فراوانی شد . متاسفانه پرونده خیلی از این پروژه ها هم اکنون در دادگاه هست .

 ولی وقتی پروژه کلی در نظر گرفته می شود درست است که یک واسطه ( پیمانکار) مبلغی را سود می برد. ولی برای انبوه زیادی کار مناسبی تولید می شود .

لذا دولت تصمیم می گیرد که پروژه را خودش مدیریت کند . و مدیریت تعاونی های مسکن از طریق اداره کل تعاون انجام می شود.

 در پشت سر این تعاونی ها ی مسکن اکثرا" بنگاه های معاملاتی قرار دارند . وموجب خرید و فروش فیش های اعضاء می شوند. اداره کل شهرسازی بار ها در این مورد با صاحبان زمین و تعاونی های مسکن جلسه بر گزار کرده است . و به آنها گفته اگر شما می خواهید صاحب مسکن شوید . زمین را در اختیار ما قرار دهید و ما به جای آن به شما مسکن تحویل دهیم و انبوه سازی بکنیم .

مورد بعدی ، پروژه های ملی است که در زنجان ۳۰ هزار نفر واجد شرایط داریم که در حال حضر ۵۰ در صد  آنرا می توانیم پاسخگو باشیم .

این  گفتگو بصورت صمیمی بین اعضا ء مجمع و مدیر کل ادامه یافت . و جلسه در ساعت ۱۸/۳۰ با صلوات بر  محمد و آل محمد (ص) پایان یافت .