به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,147
بازدید دیروز: 23,157
بازدید هفته: 110,646
بازدید ماه: 157,833
بازدید کل: 23,646,235
افراد آنلاین: 100
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۳۱ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 19 April 2024
الجمعة ، ۱۰ شوّال ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
بيانيه شماره ۷ - بمناسبت سالروز ۱۳ آبان ۱۳ / ۰۸ / ۱۳۹۳

                                                                                                                              بيانيه شماره ۷ 

--------------------------

 بمناسبت سالروز ۱۳ آبان

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان

بسم الله الرحمن الرحیم

 
سالروز ۱۳ آبان و مصادف شدن آن با عاشورای حسینی شور و حرارتی خاص در میان امت انقلابی كشورمان ایجاد کرده است و جلوه‌ای از قیام و شهادت و شور و شعور را به تصویر کشیده است.
یوم الله سیزده آبان که تلاءلوی از نهضت عاشورایی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در رسیدن  به مقام شامخ آزادگی  است ، نقطه ی عطفی در تاریخ ملت مسلمان ایران وانقلاب های جهان و  برگ زرینی ازکتاب سراسر افتخار مردم مسلمان ایران است که تا همیشه ی تاریخ جاودان خواهد ماند.
از برکت تمسک به مکتب عاشوراست که جمهوری اسلامی ایران عظمتی روزافزون در جهان یافته‌ است و تحلیل‌گران غربی با نگرانی ابراز می‌دارند که ایران پس از نفوذ فکری و تأثیرگذاری بر سوریه و لبنان و عراق، یمن را نیز تحت تأثیر اندیشه خویش قرار داده است.
ما اعضاء مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان ، در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی   ، ضمن اعلام همبستگی مجدد با آرمانها واندیشه های والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب  همزمان با شرکت در مراسم عزا داری عاشورای سالارشهیدان، با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، تمامی آحاد همیشه در صحنه وحزب الله را به شرکت گسترده در این همایش ملی دعوت می نماييم. و با ایمان به فرمایشات امام خمینی (ره) و تاءسی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب ، اعلام می‌داریم که جمهوری اسلامی با اقتدار و عزت در صحنه‌ی جهانی و مسائل بین‌المللی حضور پیدا می‌کند .
ما تربیت یافتگان مکتب حسینی اعلام میداریم، رسالت و مأموریت خویش را مثل همیشه حفاظت و حراست از حریم فکر، اندیشه، اعتقادات ، باورها و در یک کلام فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) می دانیم و همچنان در صحنه حاضر خواهیم بود.
مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان در روز عاشورا، همراه با تمام مردم انقلابی کشور، بار دیگر "مرگ بر آمریکا" را در لبیک به ندای "هیهات منّا الذلّه" حضرت سید الشهدا (ع) فریاد خواهند کشید.

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

 ۱۳/ ۰۸  / ۱۳۹۳