به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 818
بازدید دیروز: 4,231
بازدید هفته: 6,986
بازدید ماه: 120,713
بازدید کل: 23,784,286
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 20 May 2024
الاثنين ، ۱۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج شد      ۱۴۰۱/۰۴/۲۷

سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج شد 

    ۱۴۰۱/۰۴/۲۷

حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین شد - خبرآنلاین
مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین عصر روز یکشنبه با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئولان اقشار و معاونین سازمان بسیج برگزار شد.
در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین معرفی شد و از زحمات و مجاهدت‌های سردار مجید خراسانی، معاون هماهنگ‌کننده سابق سازمان بسیج مستضعفین تقدیر به عمل آمد.
سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبریک عید سعید غدیرخم اظهار داشت: سردار خراسانی مدیر شناخته‌شده‌ای در بسیج است و در مسئولیت‌های مختلفی را در بسیج عهده‌دار بود و دوران مدیریتش بسیار درخشان است؛ وی از ابتدای پیوستنش به سپاه و با تشکیل نیروی مقاومت بسیج در مسئولیت‌های مختلفی که برعهده داشت، خدمات ارزنده‌ای را ارائه داد و صفحات کارنامه خدمت او در بسیج و سپاه بسیار درخشان است.
وی افزود: سردار خراسانی در مدت مسئولیتش در معاونت هماهنگ‌کننده سازمان بسیج خدمات ارزنده‌ای به بسیج داد اما با توجه به تدبیر فرمانده محترم کل سپاه مبنی بر انتخابات سردار مجید خراسانی به‌عنوان معاون اقتصادی سپاه، علی‌رغم میل باطنی دیگر نمی‌توانیم در خدمت سردار خراسانی باشیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: از آنجا که تقویت سازمان بسیج در دستورکار فرمانده محترم کل سپاه است و در جهت تحقق سند اعتلای بسیج و برای اجرایی کردن برنامه‌های آینده بسیج لازم بود که برادری در جایگاه هماهنگ‌کننده بسیج منصوب شود که توانمندی‌های لازم و کافی را داشته باشد؛ با تاکید فرمانده محترم کل سپاه، سردار حسین معروفی در تجربه گرانسنگ برای تصدی این مسئولیت انتخاب شد.
سلیمانی ادامه داد: آقای معروفی از فرماندهان باسابقه دوران دفاع مقدس است که از نزدیک با حاج قاسم همکاری داشت و همچنین به افتخار اسارت نائل شده است و بعد از آزادی نیز در مسئولیت‌های مختلفی در سپاه ثارالله نیروی زمینی برعهده داشت و همچنین مسئولیت سه سپاه استانی را برعهده داشت که دوران بسیار موفقی را در این مسئولیت‌ها سپری کرد. وی فردی پرتلاش و آشنا به مسائل بسیج است و همواره در سنگر سپاه و بسیج مشغول به خدمت بوده است؛ امیدواریم مسیری که سردار خراسانی و دیگر فرماندهان برای اعتلای بسیج طی کرده‌اند توسط سردار معروفی هم با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۱/۰٤/۲۸، ۱۱:۰۲:۳۹       بازدیدها: 93