به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 743
بازدید دیروز: 4,231
بازدید هفته: 6,911
بازدید ماه: 120,843
بازدید کل: 23,784,212
افراد آنلاین: 2
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 20 May 2024
الاثنين ، ۱۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
حزب‌الله لبنان: همه سکوهای گازی اسرائیل در تیررس موشک‌های ما قرار دارند ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
ضمن انتشار تصاویر سکوهای گازی اسرائیل
 
حزب‌الله لبنان:
همه سکوهای گازی اسرائیل در تیررس موشک‌های ما قرار دارند
 
  ۱۴۰۱/۰۵/۰۹

اطلاعیه حزب الله در خصوص حمله توپخانه‌ای اسرائیل به جنوب لبنان | خبرگزاری  بین المللی شفقنا

حزب‌الله لبنان با انتشار تصاویر سکوهای گازی رژیم صهیونیستی، این رژیم را تهدید کرد که همه سکوهایش در تیررس موشک‌های دقیق این جنبش است.

همزمان با بالا گرفتن مناقشات لبنان و رژیم آپارتاید اسرائیل بر سر میدان گازی «کاریش» که در آب‌های محل اختلاف لبنان و رژیم صهیونیستی است، جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان با انتشار تصاویری از سکوهای گازی رژیم صهیونیستی در سواحل اراضی اشغالی به صهیونیست‌ها هشدار داد که «همه سکوهای گازی شما در تیررس قرار دارد، با زمان بازی نکنید!»
همچنین شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم عزاداری دومین شب محرم‌الحرام گفت، تعلل در پرونده ثروت نفتی لبنان باعث نمی‌شود مقاومت از انجام وظیفه خود در زمان مقتضی منصرف شود. شیخ قاسم ضمن اعلام اینکه پاسخ‌ درخصوص پیشنهاد ارائه شده در پرونده ترسیم مرزی باید در سریع‌ترین زمان ممکن باشد، تأکید کرد، دشمن صهیونیستی چاره‌ای جز به رسمیت شناختن حقوق لبنان در ثروت آبی‌اش ندارد همان‌طور که در برابر آمریکا نیز گزینه‌ای جز دست برداشتن از شرکت‌ها برای اکتشاف و استخراج گاز نیست.
به گزارش فارس، معاون حزب‌الله افزود: «اگر دشمن ما را تهدید کند در کمین او می‌ایستیم و اگر کمی آماده شود ما آماده‌تر خواهیم شد و برای مقابله با آن قوی باقی خواهیم ماند... همه بدانند که حزب‌الله در چارچوب ادغام نقش مقاومت با دولت لبنان کار می‌کند. چون با حسین علیه‌السلام هستیم، پیروز شدیم، اسرائیل را بیرون کردیم و داعش و تکفیری‌ها را از بین بردیم و پرچم حق را برافراشیم.»
گفتنی است، در ماه گذشته میلادی پس از ورود کشتی یونانی «انرجین پاور» به میدان گازی «کاریش» واقع در خط ۲۹ که در دستور جلسه مذاکرات غیرمستقیم لبنان و رژیم صهیونیستی قرار دارد، شدت تنش‌ها در دو طرف مرزها افزایش یافت. رژیم صهیونیستی مدعی است که میدان گازی کاریش در داخل منطقه اقتصادی این رژیم است درحالی که لبنان می‌گوید این میدان در آب‌های مورد مناقشه واقع است و نباید قبل از پایان مذاکرات غیرمستقیم دو طرف برای ترسیم مرزهای دریایی استخراج گاز از آن را شروع کرد.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۱/۰۵/۱۰، ۲۲:۳۹:۱۷       بازدیدها: 92