به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,159
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 6,096
بازدید ماه: 121,602
بازدید کل: 23,783,398
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
آیت‌الله رئیسی در جلسه هیئت دولت : اهتمام‌ دولت برای تسریع در تصویب لایحه قانون برنامه هفتم توسعه کشور  ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
آیت‌الله رئیسی در جلسه هیئت دولت :
اهتمام‌ دولت برای تسریع
در تصویب لایحه قانون برنامه هفتم توسعه کشور 
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه بعد از ظهر دیروز یکشنبه هیئت دولت با تاکید بر اهتمام‌ برای تسریع تصویب لایحه قانون برنامه هفتم توسعه کشور، مقرر کرد لایحه ارائه شده از سوی سازمان برنامه و بودجه به هیئت دولت، در جلسات فوق‌العاده در هفته جاری به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور بررسی و جهت ارسال به مجلس شورای اسلامی نهایی شود.
رئیس‌جمهور با اشاره به محوریت سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و نیز نظرات کارشناسی در تدوین و تنظیم برنامه هفتم توسعه، بر اهمیت بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و نخبگان بخش‌های مختلف در جریان بررسی و تصویب آن نیز تاکید کرد و افزود: بهره‌گیری از این نظرات موجب می‌شود نتیجه کار، برنامه‌ای جامع، پیشرو و کارآمد در راستای ترسیم نقشه راه آینده دستگاه‌های اجرایی باشد.
تاکید بر ضرورت تسریع در اجرایی کردن توافقات رؤسای جمهور ایران و ازبکستان
آیت‌الله رئیسی همچنین دیروز یکشنبه در دیدار «بختیار سعیداف» سرپرست وزارت امور خارجه ازبکستان که همراه با وزیر راه و ترابری این کشور به تهران سفر کرده است، ضمن تاریخی توصیف کردن روابط دو کشور تصریح کرد: اگر چه ایران و ازبکستان اقدامات خوبی برای توسعه روابط انجام داده‌اند، اما با توجه به ظرفیت‌های متقابل، باید با تلاش بیشتر سطح روابط را ارتقا داد.
رئیس‌جمهور تقویت سیاست همگرایی با کشورهای همسایه را از رویکردهای مهم دولت مردمی و عدالت‌گرا برشمرد و با اشاره به سفر اخیر خود به ازبکستان، از وزرای مربوطه خواست در روند اجرایی شدن توافقات دو رئیس‌جمهور در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی، به‌ویژه در بخش‌های تجاری، ترانزیت و کشاورزی تسریع کنند.
«بختیار سعیداف» سرپرست وزارت امور خارجه ازبکستان نیز در این دیدار با بیان اینکه کشورش به دنبال تقویت همه‌جانبه روابط خود با جمهوری اسلامی ایران است، به مشترکات تاریخی و روابط عمیق تمدنی و فرهنگی دو کشور و دو ملت اشاره کرد و سفر آیت‌الله رئیسی به سمرقند را باعث گشوده شدن صفحه جدیدی در تاریخ روابط دو کشور دانست.
وی با اشاره به توافقات صورت گرفته با ایران برای توسعه و تقویت فعالیت‌های کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و برگزاری همایش تجاری بین دو کشور و همچنین مذاکرات صورت گرفته در جهت بهره‌گیری از کریدورهای مشترک تأکید کرد: ازبکستان همه تلاش خود را برای اجرایی شدن توافقات حاصله به کار خواهد گرفت.


 

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۱/۱۲/۲۲، ۱۷:۱۱:۰۵       بازدیدها: 89