به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 390
بازدید دیروز: 4,020
بازدید هفته: 14,259
بازدید ماه: 105,122
بازدید کل: 23,766,925
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 14 May 2024
الثلاثاء ، ۶ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲ - آیت‌الله مکارم شیرازی: نباید در برابر هجمه دشمن منفعل عمل کرد ۲۷/ ۱۳۹۶/۰۹
آیت‌الله مکارم شیرازی:
 نباید در برابر هجمه دشمن منفعل عمل کرد

Image result for ‫آیت‌الله مکارم شیرازی‬‎

 

استاد درس خارج حوزه با بیان اینکه امروزه رسانه‌های فاسد برای تخریب عقاید نسل جوان فوق‌العاده کار می‌کنند، گفت: در برابر این هجمه ما نباید دست روی دست بگذاریم یا بگوییم کار کردن فایده ندارد.
به گزارش رسا، این مرجع تقلید در دیدار معاون فرهنگی و جمعی از مسئولان حرم مطهر حضرت معصومه(س) با ‌اشاره به مقام والای بانوی کرامت گفت: یکی از افتخارات مردم قم همجواری با حرم مطهر حضرت معصومه(س) است و در روایات بشارت داده شده که فرزند حضرت زهرا(س) در قم مدفون می‌شود.
وی با بیان اینکه در روایات آمده قم حرم اهل بیت(ع) است، ابراز داشت: از فضائل قم به برکت حضرت معصومه(س) این است که علم و معارف از این شهر به تمام عالم گسترش پیدا می‌کند.
آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: امروز ندای فرهنگی قم به جهان می‌رسد که از برکات کریمه اهل بیت(ع) است، قم کانون علمی بزرگ اسلام است و در دنیای اسلام کانون علمی همانند حوزه علمیه قم وجود ندارد.
استاد درس خارج حوزه با تأکید بر توجه بیشتر به جنبه‌های فرهنگی در برنامه‌های حرم مطهر، بیان داشت: تولیت آستانه مقدسه و همکاران ایشان باید نتیجه گیری فرهنگی از برنامه‌های حرم مطهر داشته باشند تا مردم دسته خالی از زیارت باز نگردند.
این مرجع تقلید تصریح کرد: باید کاری کرد زیارت زائران توأم با معرفت باشد و کارهای فرهنگی انجام شود، باید برنامه‌های ویژه فرهنگی پیاده و آثار آن منتشر شود تا شاهد اثرگذاری در جامعه باشیم.
وی با بیان اینکه امروزه رسانه‌های فاسد و مفسد برای تخریب عقاید مسلمین به ویژه نسل جوان فوق‌العاده کار می‌کنند، گفت: در برابر این هجمه ما نباید دست روی دست بگذاریم یا بگوییم کار کردن فایده ندارد بلکه باید فعالیت کرده و از سرمایه‌هایی مانند حرم مطهر استفاده کنیم.
آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: شیعه سرمایه‌های بسیاری دارد که خداوند در اختیار آن قرار داده‌اما باید از آن استفاده کند، باید استفاده فرهنگی کرد و به صورت ویژه بر نسل جوان، خواهران و زنان که در معرض توطئه‌های بیشتری قرار دارند کار شود تا با روحیه تازه‌ای از سفر به شهر مقدس قم
باز گردند.