به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,365
بازدید دیروز: 6,132
بازدید هفته: 3,365
بازدید ماه: 94,228
بازدید کل: 23,756,033
افراد آنلاین: 10
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۲۲ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 11 May 2024
السبت ، ۳ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۷ - سرلشکر صفوی: آمریکا به دنبال انتقال داعش به افغانستان است ۱۳۹۷/۰۲/۱۶

سرلشکر صفوی:

آمریکا به دنبال انتقال داعش به افغانستان است

  ۱۳۹۷/۰۲/۱۶

Image result for ‫سرلشکر صفوی‬‎

 
 
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: آثار و شواهدی داریم که آمریکایی‌ها بعد از شکست داعش در عراق و سوریه به دنبال انتقال آنها به افغانستان هستند.
سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم سالروز تاسیس سپاه انصار المهدی(عج)، با ‌اشاره به شرایط منطقه و وضعیت گروهک‌های تروریستی گفت: آثار و شواهدی داریم که آمریکایی‌ها بعد از شکست داعش در عراق و سوریه به دنبال انتقال آنها به افغانستان هستند.
وی تاکید کرد: به آمریکایی‌ها می‌گوییم که با مردم ایران نمی‌توانید دست و پنجه نرم کنید، به عبارت دیگر باید گفت که به فضل الهی ملت بزرگ ایران با رهبری مقام معظم رهبری مانع برگشتن آمریکا و تسلط مجدد آنها به ایران می‌شوند.
صفوی با ‌اشاره به اینکه امروز رئیس‌جمهور آمریکا علیه ما فرمان صادر و عنوان می‌کند، قصد دارد برجام را پاره کند، افزود: آنها این اقدامات را در حالی انجام می‌دهند که از ائتلاف ایران، روسیه، حزب‌الله لبنان در صحنه سوریه و در راه‌اندازی خاورمیانه بزرگ شکست خورده و ایران توانسته توطئه‌های آنها را در منطقه با شکست مواجه سازد، بنابراین طبیعی است که از دست ایران عصبانی باشند.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه ایران مقتدر شکست‌ناپذیر است و آمریکایی‌ها مجبورند شرق فرات را ترک کنند، گفت: زیرا آنها زمانی‌ که داعش در عراق و سوریه 90 هزار نفر داشت، شکست خوردند به نحوی که اکنون حدود 80 درصد از خاک سوریه از وجود این افراد پاکسازی شده است.
صفوی تاکید کرد: آمریکایی‌ها مجبور هستند از غرب آسیا عقب‌نشینی کنند، زیرا یک دولت ظالم هستند و نمی‌توانند امنیت منطقه را تامین کنند. ایران هزینه‌های زیادی را برای تامین امنیت غرب‌ آسیا پرداخته چون به دنبال برقراری صلح در منطقه است، اما آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها عامل ناامنی در منطقه محسوب می‌شوند، البته تلاش‌ها بیشتر برای فروش سلاح و غارت منابع دولت‌های منطقه است.