به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,596
بازدید دیروز: 5,045
بازدید هفته: 7,640
بازدید ماه: 98,503
بازدید کل: 23,760,307
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۲۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 12 May 2024
الأحد ، ٤ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۶ - امیر حاتمی: در حوزه موشکی و دفاعی با هیچ کس مذاکره نمی‌کنیم ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
امیر حاتمی:
در حوزه موشکی و دفاعی با هیچ کس مذاکره نمی‌کنیم
 
    ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
Image result for ‫امیر حاتمی‬‎
وزیر دفاع درخصوص بحث مذاکرات موشکی که مطرح شده است، گفت: یقینا در حوزه موشکی و دفاعی با هیچ‌کس مذاکره نخواهیم داشت و در این حوزه با سرعت بیشتری راه را ادامه خواهیم داد.
به گزارش فارس، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول طی سخنانی اظهار داشت: در دفاع مقدس آموختیم که برای کسب موفقیت باید بر روی پای خود بایستیم، موضوعی که امروز به آن عمل کردیم زیرا با همین درسی که آموختیم اکنون تمام نیازمندی‌های نیروهای مسلح در بخش‌های مختلف را خودمان تامین می‌کنیم و در این راه از کسی هم اجازه نمی‌گیریم.
وزیر دفاع با بیان اینکه امروز دشمنان ما که در صدر آنها آمریکا قرار دارد به دنبال آن هستند تا قدرت دفاعی ما را محدود کرده و با آن مقابله کنند، تصریح کرد: البته آنها از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان را مورد تحریم قرار دادند و محدودیت‌های متعددی را برای آن ایجاد کردند و آن روز هم که عهد بستند اما به آن پایبند نبودند و عهدشکنی کردند، اقدامی که باعث مفتضح شدن آنها مقابل چشمان مردم جهان شد.
حاتمی گفت: با تکیه بر قدرت دفاعی عزت خود را حفظ خواهیم کرد، روزی که هواپیمای مسافری ما را بر فراز خلیج‌فارس ساقط کردند و فرمانده آن ناو آمریکایی را مورد تشویق قرار دادند اگر توانمندی‌های دفاعی امروز را داشتیم، آن ناو را به قعر دریا می‌فرستادیم به نحوی که حتی جسد فرمانده این ناو هم به‌دست نیاید.
وزیر دفاع تاکید کرد: توانمندی‌های دفاعی ما علیه کسانی به‌کار گرفته می‌شود که بخواهند علیه مردم کشورمان تعدی داشته باشند، برخی‌ها یاوه‌ها و حرف‌هایی می‌زنند که در شان خودشان است در حالی که آنها باید تاریخ را بخوانند، غربی‌ها این راه را رفتند و دیدند نمی‌توانند مقابل ملت ما کاری از پیش ببرند چون ملت ما درس آموخته مکتب امام خمینی و مقام معظم رهبری است.
وزیر دفاع همچنین در جمع خبرنگاران درخصوص بحث مذاکرات موشکی که مطرح شده است، گفت: آیا آمریکایی که بدعهدی می‌کند قابل اعتنا و اعتماد است که چنین موضوعی را مطرح کند؟ یقینا در حوزه موشکی و دفاعی با هیچ کس مذاکره نخواهیم داشت و در این حوزه با سرعت بیشتری راه را ادامه خواهیم داد.