به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 404
بازدید دیروز: 2,079
بازدید هفته: 20,218
بازدید ماه: 111,081
بازدید کل: 23,772,882
افراد آنلاین: 42
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۲۷ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 16 May 2024
الخميس ، ۸ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۷ - آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار سفیر ترکیه مطرح کرد: آمریکایی‌ها از اعراب جاهلی هم بدترند ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار سفیر ترکیه مطرح کرد:
 
 آمریکایی‌ها از اعراب جاهلی هم بدترند
 
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
 
 
استاد برجسته درس خارج حوزه با تاکید بر اینکه دشمنان این سوابق سوء را دارند و واقعا نمی‌شود به آنها اعتماد کرد، تصریح کرد: بنابراین باید قوی شد و راه قوی شدن این است که متحد باشیم. هر چه اتحاد کشورهای منطقه بیشتر شود قوی‌تر می‌شوند.
آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار سفیر جدید ترکیه در جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما با ترکیه جهات مشترک زیادی داریم؛ هر دو پیرو اسلام هستیم، هر دو فرهنگ مشترک داریم، هر دو همسایه‌ایم، هر دو روابط اقتصادی مهمی داریم و از همه این‌ها گذشته دشمن مشترک داریم.
به گزارش رسا، این مرجع تقلید با ذکر این نکته که دشمنان به قراردادهای شان پایبند نیستند، اظهار داشت: واقع مسئله این است که دشمنان ما نمی‌پسندند که ما مستقل باشیم. می‌خواهند همه وابسته به آنها باشند و این در واقع یک روحیه قلدری است که در زورمندان است و تابع هیچ قانونی هم نیستند.
استاد برجسته درس خارج حوزه ابراز داشت: آنها نه قوانین بین‌الملل و نه قوانین انسانی، به هیچ کدام پایبند نیستند؛ آنچه منافع شان اقتضا کند، انجام می‌دهند و دیدیم که همه قوانین را زیر پا گذاشتند؛ وقتی کسی قرارداد می‌بندد، یک طرفه خارج شدن معنا ندارد.
وی با اشاره به توصیه امیرمومنان علی(ع) به مالک‌اشتر مبنی بر اینکه قراردادهایت را محترم بشمار، خاطرنشان کرد: حتی در زمان جاهلیت، عرب جاهلی هم به قراردادهایش پایبند بود و یک طرفه قرارداد را به هم نمی‌زد؛ این‌ها حتی از عرب جاهلی هم بدترند که یک طرفه قرارداد را بهم می‌زنند.
آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: ما دیدیم اینها با لیبی چکار کردند! درباره قرارداد انرژی اتمی گفتند شما تخریب کنید و ما هم برای شما چنین و چنان می‌کنیم. آنها کارشان را کردند، این‌ها گفتند چیزهایی که گفتیم انجام نمی‌دهیم.
این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه دشمنان این سوابق سوء را دارند و واقعا نمی‌شود به آنها اعتماد کرد، تصریح کرد: بنابراین باید قوی شد و راه قوی شدن این است که متحد باشیم. هر چه اتحاد کشورهای منطقه بیشتر شود قوی‌تر می‌شوند.