به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 475
بازدید دیروز: 18,753
بازدید هفته: 475
بازدید ماه: 475
بازدید کل: 23,662,306
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 20 April 2024
السبت ، ۱۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۳۷ - استاد رحیم‌پور ازغدی: طرح مذاکره برد برد با دشمن راه به جایی نمی برد ۱۳۹۸/۰۶/۱۴

استاد رحیم‌پور ازغدی:

  طرح مذاکره برد برد با دشمن راه به جایی نمی برد  

   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴

رحیم پور ازغدی نمایه - کراپ‌شده

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طرح مذاکره برد برد با دشمن راه به جایی نمی‌برد چراکه دشمن با روحیه استکباری به دنبال تحقق اهداف شوم خود است.

به گزارش مشرق، حسن رحیم پور ازغذی ظهر امروز در نشست بصیرت حسینی با اشاره به فلسفه حادثه عاشورا و لزوم ماندگاری آن، اظهار کرد: دشمنان ما طی چند سال اخیر به دنبال این بودند که اعلام کنند عاشورا ارتباطی با سیاست ندارد اما جدایی نهضت عاشورا از سیاست امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ فرق شیعه با محب اهل بیت؟

ازغدی: برخی انقلابی‌ها ضرباتی به اسلام زدند

رحیم‌پور ازغدی: ایرانیان بنیانگذاران پزشکی نوین در جهان بودند

ازغدی: نسبت‌های جهان تغییر کرده است

 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افرود: دشمنان ما با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای مطرح می‌کنند که عاشورا غیر سیاسی است و این ترفند دشمن برای لطمه زدن به نهضت عاشورا است.

وی با اشاره به ابعاد مختلف نهضت عاشورا و اهداف امام حسین (ع)، بیان کرد: امام حسین (ع) در نهضت عاشورا به دنبال تحقق توحید و عدالتخواهی بوده‌ است.

رحیم پور ازغدی تصریح کرد: شهادت امام حسین (ع) به هیچ عنوان نشانه شکست در مقابل سپاهیان یزید نیست و امام بزرگوار برای تحقق حکومت اسلامی به شهادت رسیده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: فرهنگ مقاومت برگرفته از نهضت عاشورا است و این نهضت و فرهنگ دینی سبب نابودی یزدیدان زمان و یارانشان می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام سوگواری محرم باید به شیوه عزاداری‌ها توجه شود، گفت: عزاداری تعداد زیادی از هیأت‌های مذهبی به صورت صادقانه و خالصانه است اما هیأت‌هایی که می‌گویند، سخنران و مداح ما معروف تر و جمعیت ما بیشتر از دیگر هیأت‌ها است، نشان می‌دهد در این هیأت‌ها خدا و امام حسین (ع) بهانه است.

رحیم‌پور ازغدی با اشاره به توطئه‌های دشمن برای تغییر ساختار عزاداری‌ها، افزود: ریا، رواج آهنگ‌ها و موسیقی‌های غربی در برخی مداحی‌ها آفت جدی است و سبب سوءاستفاده تکفیری‌ها و دشمنان می‌شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با الگو برداری از نهضت عاشورا در جهان سرآمد است و کشورهای اسلامی از انقلاب ما الگوبرداری می‌کنند، بیان کرد: شاگردان مکتب انقلاب اسلامی معادلات جهان را تغییر داده اند و انقلاب اسلامی، کشور ما را به عنوان یکی از کشورهای تاثیرگذار منطقه تبدیل کرده است.

وی یادآور شد: طرح مذاکره برد برد با دشمن راه به جایی نمی‌برد چراکه دشمن با روحیه استکباری به دنبال تحقق اهداف شوم خود است.