به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,028
بازدید دیروز: 2,950
بازدید هفته: 20,686
بازدید ماه: 86,759
بازدید کل: 23,748,565
افراد آنلاین: 15
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۲۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 10 May 2024
الجمعة ، ۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
*** آیت‌الله جوادی‌آملی: از کید دشمن غافل نشوید ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
آیت‌الله جوادی‌آملی:
 
از کید دشمن غافل نشوید
 
  ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
بسم الله الرّحمن الرّحیم
مفسر قرآن کریم گفت: حضرت امیر علیه‌السلام در نامه‌ای به مردم مصر بیان داشتند خواب سیاسی، خواب امنیتی، خواب اطلاعاتی، در چشم شما باید در حد مزمزه باشد، هرگز نگذارید خواب غفلت از محدوده چشم شما فراتر برود و وارد محدوده هوشیاریتان شود، چون دشمن شما هرگز نمی‌خوابد و همواره بیدار است و لذا مفهوم غفلت این است که ندانیم بیگانه در حال تدارک چه توطئه‌ای است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس‌سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به همراه جمعی از فرماندهان ناجا با حضور در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء با آیت‌الله جوادی‌آملی دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش رسا، آیت‌الله جوادی‌آملی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در مهار اغتشاشات اخیر کشور، اظهار داشت: قرآن کریم روی مسئله امنیت بسیار تاکید دارد تا جایی که اولین و مهم‌ترین نیاز مردم را «اقتصاد» و «امنیت» معرفی می‌کند؛ «الَّذی أَطعَمَهُم مِن جوعٍ وَآمَنَهُم مِن خَوفٍ» پیام این آیه این است که هر دوی این مسائل باید در کنار هم تأمین شود.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: حضرت امیر علیه‌السلام در نامه‌ای به مردم مصر بیان داشتند خواب سیاسی، خواب امنیتی، خواب اطلاعاتی، در چشم شما باید در حد مزمزه باشد، هرگز نگذارید خواب غفلت از محدوده چشم شما فراتر برود و وارد محدوده هوشیاریتان شود، چون دشمن شما هرگز نمی‌خوابد و همواره بیدار است و لذا مفهوم غفلت این است که ندانیم بیگانه در حال تدارک چه توطئه‌ای است.
استاد برجسته درس خارج حوزه بیان داشت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی جلوگیری از بروز اغتشاشات است و باید با ‌اشراف اطلاعاتی خود، پیش از آنکه اغتشاشگران راه بر این نیرو ببندند، نیروی انتظامی راه را بر آنها ببندد، در واقع نیروی انتظامی نیروی دفع فتنه است و نه نیروی رفع فتنه.
وی ابراز داشت: دشمنان این کشور و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل همواره در حال توطئه و نیرنگ علیه ما هستند، لذا ضمن تشکر و قدردانی از زحمات نیروی انتظامی و پاسداشت خون پاک شهدای حوادث اخیر، از شما می‌خواهیم که دستگاه اطلاعاتی شما محققانه و عالمانه توسعه و پیشرفت بیشتری نماید.
در ابتدای این دیدار رئیس‌ سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گزارشی از اقدامات پلیس در برخورد با آشوبگران و اغتشاشگران ارائه کرد.