به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,140
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 12,179
بازدید ماه: 17,969
بازدید کل: 23,506,341
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۶۳ - رئیس قوه قضائیه در اصفهان: رفراندوم پیشکش، مردم را در جریان تصمیمات مهم قرار بدهید ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
رئیس قوه قضائیه در اصفهان:
 
 رفراندوم پیشکش، مردم را در جریان تصمیمات مهم قرار بدهید
 
  ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
 
 
رئیس قوه قضائیه گفت: ما می‌گوییم رفراندوم پیشکش، ولی در مورد تصمیماتی که مردم در آن نقش دارند، مهم هستند و باید از آن اطلاع داشته باشند، آنها را در جریان قرار بدهید.
به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی عصر دیروز در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیون، نخبگان و اقشار مردم اصفهان با بیان اینکه نگاه امام به مردم نگاه تشریفاتی نبود و اگر می‌گفت میزان رأی ملت است، به این موضوع باور داشت، افزود: ما می‌گوییم که رفراندوم پیشکش، ولی در مورد تصمیماتی که مردم در آن نقش دارند، مهم هستند و باید از آن اطلاع داشته باشند، آنها را در جریان قرار دهید؛ مهم‌ترین کارهای این کشور در پرتو حضور مردم و نقش اساسی آنها بوده است.
رئیسی تأکید کرد: نقش دستگاه قضایی، نظارت است و اگر کارها به روال خودش انجام شود، نوبت کمتر به ما می‌رسد.
وی ادامه داد: شبکه ملی اطلاعات اگر فعال شود، بسیاری از مسائل را حل می‌کند و یکی از ضرورت‌هایی است که با قوت آن را دنبال خواهیم کرد و همه بخش‌ها موظف هستند که دستور رهبری را پیگیری کنند، به این اغتشاشات هم که برمی‌خوریم، بیشتر با اهمیت نقش آن آشنا می‌شویم.
رئیس قوه قضائیه گفت: صداقت، کرامت و خدمت به مردم در دستگاه قضایی باید شاخص‌های این مجموعه باشد و همه باید این‌گونه ببینند؛ کسانی که امروز در جایگاه حفظ قانون مرتکب جرم و خیانت شوند، حتماً باید به‌صورت مضاعف مجازات شوند.
رئیسی اظهار داشت: عَلَمی ‌که رهبری در موضوع مبارزه با ناهنجاری و فساد برداشته‌اند، یکی از راهبردهای نظام اسلامی است و به‌عنوان یک سرباز در دستگاه قضایی باید به همراه همکاران هم در اصلاح قوانین دولت و هم در قانونگذاری در قوه مقننه و هم برخورد با متخلفان در قوه قضائیه جدی برخورد کنیم.
وی تأکید کرد: فساد در هر جایگاهی باشد، فساد است و هرکجا که فساد پیدا شود زیبنده نظام نیست و بدانید ملامت ملامت‌گران و حاشیه‌سازی‌ها ما را از میدان به در نخواهد کرد.
رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: شما مردم توطئه دشمنان را نقش بر آب کردید و امروز کشور ما در مقابل این توطئه ایجاد ناامنی، در امنیت قرار دارد ولی نباید فراموش کرد که آنچه خواست مردم است باید به آن توجه شود.
رئیسی عنوان کرد: آن کسانی که ایجاد ناامنی کردند و خلاف ارزش‌ها حرکت کردند، به اموال عمومی‌ خسارت زدند، اغتشاش و شرارت کردند، برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد و نسبت به مردم و خواست مردم با تمام وجود باید توجه کرد.
وی افزود: باید نسبت به سفره و معیشت مردم و آنچه به کارگران و کشاورزان می‌گذرد، توجه کرد که این حرف درستی است و تأکید ما و وظیفه همه است و ما هم نسبت به حقوق مردم به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.