به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 101
بازدید دیروز: 18,753
بازدید هفته: 101
بازدید ماه: 101
بازدید کل: 23,661,932
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 20 April 2024
السبت ، ۱۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۶۸ - رئیس قوه قضائیه: رأفت اسلامی حاکم است اما اجازه ناامنی نمی‌دهیم ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
رئیس قوه قضائیه:
 
رأفت اسلامی حاکم است اما اجازه ناامنی نمی‌دهیم 
 
۱۳۹۸/۱۰/۰۲
 
رئیس قوه قضائیه، تنها راه حقیقی مقابله با توطئه‌های دشمن را تامین خواسته‌های مشروع مردم و گره‌گشایی از مشکلات معیشتی آنان دانست و گفت: امروز مهمترین مسئله در کشور، امنیت است و بر این اساس، ضمن حاکمیت رافت اسلامی نسبت به همه آحاد جامعه، به هیچ وجه اجازه ایجاد ناامنی را به هیچ‌کس نخواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی قوه قضائیه، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز گذشته در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با بیان اینکه امروز مدعیان حقوق انسان، بزرگترین ناقضان حقوق بشرند، اظهار داشت: در کارنامه کسانی که امروز دور هم جمع می‌شوند و ژست دفاع از حقوق بشر را می‌گیرند، نقض حقوق اولیه انسان موج می‌زند. این در حالی است که اعلامیه‌ها و بیانیه‌های متعددی علیه کشورهای مستقل که جرمشان صرفا استقلال و توجه به مردم خودشان است، صادر می‌کنند. البته این بیانیه‌ها شاید در گذشته از نگاه مردم دنیا پنهان بود اما امروز، کاملا برای افکار عمومی جهان آشکار است که منابع خبری مدعیان حقوق‌بشر، منابعی غیرمطمئن و افرادی مسئله‌دار هستند و این گزارش‌ها نیز اعتباری نزد مردم ندارد.
آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود، بر لزوم توجه به معیشت مردم تاکید کرد و گفت: مهمترین اقدام و راه حقیقی برخورد با توطئه‌های دشمن، رسیدگی به خواسته‌های مشروع مردم، گره‌گشایی از معیشت آنان و ایجاد آرامش در جامعه است. بر این اساس باید کاملا چشم بر وعد‌ه‌های توخالی غرب بست و به توان داخلی توجه کرد. بی‌تردید توان داخلی می‌تواند گره‌گشای مشکلات مردم باشد و به هیچ عنوان نباید به وعده‌هایی که غرب همیشه داده و ممکن است باز هم از این وعده‌ها بدهد، امید بست.
رئیس قوه قضائیه ضمن تاکید بر لزوم توجه همگان به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص رعایت رافت اسلامی در رسیدگی به پرونده‌های حوادث اخیر در کشور، خاطرنشان کرد: قطعا رافت اسلامی نسبت به آحاد جامعه باید جاری و ساری باشد اما هیچ یک از دلسوزان نظام، مردم و امنیت کشور به کسانی که بخواهند جان، مال و معیشت مردم را تهدید کنند و آن را مورد تعرض قرار دهند، اجازه کوچک‌ترین اقدامی نخواهند داد؛ لذا کسانی که فکر می‌کنند از برخی زمینه‌ها و سوژه‌ها می‌توانند برای ایجاد ناامنی استفاده کنند، بدانند که سخت در اشتباهند زیرا امروز مهمترین مسئله ما پاسداری از امنیت به‌عنوان یک موهبت الهی است. بر همین مبنا همه در این قضیه باید با هوشیاری عمل کنند به نحوی که اجازه کوچک‌ترین ناامنی به کسی ندهند زیرا توسعه‌یافتگی کشور و رفع مشکلات معیشتی مردم، در گرو امنیت است.