به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,003
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 12,042
بازدید ماه: 17,832
بازدید کل: 23,506,204
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۷۳ - دستور رئیس قوه قضائیه برای تسریع در بررسی فرضیه‌های سقوط هواپیمای اوکراینی ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
دستور رئیس قوه قضائیه برای تسریع
 
در بررسی فرضیه‌های سقوط هواپیمای اوکراینی
 
  ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
Image result for ‫دستور رئیس قوه قضائیه برای تسریع در بررسی فرضیه‌های سقوط هواپیمای اوکراینی‬‎
رئیس قوه قضائیه از دستورخود به سازمان قضایی نیروهای مسلح برای تسریع در بررسی کارشناسی همه فرضیه‌های مطرح در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد.
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی درباره فرضیه‌های مطرح در خصوص علل سقوط هواپیمای اوکراینی به خبرگزاری صدا و سیما گفت: چند ساعت پس از اعلام ستاد کل نیرو‌های مسلح، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را مأمور کردیم که این مسئله را پیگیری کنند رویدادی که ابعاد گسترده‌ای دارد و پرسش‌های جدی درباره آن در میان مردم مطرح است. این موضوعی کارشناسی است و نمونه چنین حادثه‌ای در هر جای دنیا اتفاق بیفتد، بررسی آن ماه‌ها طول می‌کشد. همکاران ما از همان ابتدا با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و حتی برخی دانشگاه‌ها که برای کمک به ما اعلام آمادگی کرده بودند، مشغول بررسی این پرونده شدند.
رئیسی با بیان اینکه این مسئله، مسئله‌ای عادی نیست،  افزود: این مسئله‌ای نیست که یک قاضی بتواند به همه ابعاد آن رسیدگی کند بلکه ابعاد کارشناسی آن، ابعاد وسیعی است.
وی از آمادگی سازمان قضایی نیروهای مسلح برای همکاری با کارشناسان بخش‌های مختلف اعم از نظامی، هوافضا و سازمان هواپیمایی برای همکاری در بررسی این پرونده و دریافت و بررسی دیدگاه هایشان خبر داد و اظهارداشت: هر فرضیه را باید کاملاً تا آخر بررسی کنیم تا ببینیم چگونه می‌تواند به حل مسائل کمک کند.
رئیس دستگاه قضا درباره زمان اعلام نتایج بررسی این پرونده نیز گفت: گفته‌ایم که تسریع کنند و دوستان من خبر دادند که گاهی تا ساعت ۱۱ شب در حال بررسی مسائل و دیدگاه‌های مختلف در این باره هستند.
رئیسی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده عادی نیست، تاکید کرد: این پرونده را حتماً به عنوان پرونده‌ای خاص پیگیری خواهیم کرد و همکارانم بررسی کارشناسی این قضیه را از مهمترین مسائلی می‌دانند که پیگیری خواهد شد تا آنچه به اقتضای حق و عدل است عمل شود.