به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,613
بازدید دیروز: 2,123
بازدید هفته: 9,800
بازدید ماه: 15,590
بازدید کل: 23,503,963
افراد آنلاین: 2
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۰۹ فروردین ۱٤۰۳
Thursday , 28 March 2024
الخميس ، ۱۸ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۷۴ - رئیس قوه قضائیه: مال حرام را از حلقوم حرام‌خواران بیرون می‌کشیم ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
رئیس قوه قضائیه:
 
 مال حرام را از حلقوم حرام‌خواران بیرون می‌کشیم  
 
    ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
 
 
رئیس قوه قضائیه گفت: اراده جدی ما با کمک مردم این است که مال حرام را از حلقوم حرام‌خواران بیرون بکشیم.
  حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، در جمع خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم یزد افزود: ما هرگز خود را گرفتار حاشیه و حاشیه‌سازی نمی‌کنیم و مأموریت اصلی خود را می‌دانیم که آن هم اجرای حق و حقیقت و مبارزه با فساد است.
وی با بیان اینکه ما این مأموریت را با قاطعیت دنبال می‌کنیم و هرگز دچار سستی و رکود نمی‌شویم تصریح کرد: ما در گزارشات خود فقط به جرم فساد و به میزان محکوم شدن افراد‌ اشاره نمی‌کنیم بلکه به اموالی که به یغما رفته هم‌ اشاره می‌کنیم و طبق گزارشات اخیر، میلیاردها تومان به بیت‌المال برگشت داده شده است.
وی تأکید کرد: اقتصادی قوی است که به دست جوانان خودمان از آن گره‌گشایی شود و با توطئه توطئه‌گران دچار تکان نشود و در این عرصه در دستگاه قضایی، خود را موظف می‌دانیم برای اینکه تلاشگران اقتصادی دچار مشکل نشوند، با فساد اقتصادی مبارزه کنیم زیرا راه حمایت از اقتصاد، مبارزه با فساد است.
رئیسی تصریح کرد: مبارزه با فساد اقتصادی در ذات انقلاب ما قرار داده شده و ما مبارزه خستگی‌ناپذیر و بی‌امان با مفسدان را تا حصول نتیجه ادامه خواهیم داد.
رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: در کنار دستگیری و معرفی مفسدان، گزارش میزان بازگشت پول‌های به تاراج رفته به بیت‌المال را نیز ارائه خواهیم داد.
وی ادامه داد: ما اکنون در تحریم هستیم اما آیا می‌توان با این میثاق‌شکنان مذاکره کرد؟ راه دیگری هم وجود دارد که آن دور زدن تحریم‌هاست که اقدام پسندیده‌ای است که باید از کسانی که زندگی مردم را تسهیل می‌کنند، تشکر کرد و در این زمینه باید تلاش کرد که تحریم در زندگی مردم تأثیر نگذارد.
وی افزود: راه سوم که راه انتخابی ماست، این است که یک اقتصاد مقاوم داشته باشیم که تمام تحریم‌ها پشت‌سر گذاشته شود و هیچ تحریم و تهدیدی بر این اقتصاد تأثیرگذار نباشد.
رئیس قوه قضائیه گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری به‌عنوان یک اصل مهم و ضروری در کشور به مدیران بسیار شجاع و دلسوز نیاز داریم.
حجت‌الاسلام رئیسی، در جلسه شورای اداری استان یزد افزود: با دست لرزان نمی‌توان اقتصاد قوی را رقم زد، اقتصاد قوی، شجاعت و مقاومت می‌خواهد و مدیران ما باید با این روحیه وارد کار شوند.
وی ادامه داد: مبارزه با فساد و مسئولیت‌پذیری از اصول بسیار مهمی ‌است که باید مدنظر باشد و از مدیر قوی و شجاع با جسارت در اجرا که اجازه ندهد در زندگی مردم خللی وارد شود باید حمایت جدی کرد.
رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید همه در کنار هم نظام را برای اجرای این موضوع مهم یاری دهند که انجام آن حلال بسیاری از مسائل و مشکلات در کشور است.
وی گفت: باید بدانیم که راه خدا از میان خلق می‌گذرد و اگر می‌خواهیم قرب پیدا کنیم باید مشکل مردم را حل کنیم و در این زمینه قرب برای همه لازم است و برای مدیران لازم‌تر است.
رئیسی گفت: دشمنان تصور می‌کنند می‌توانند در برخی عرصه‌ها  به ما ضربه وارد کنند و این میدان به خیال آنها اقتصادی است در حالی که داشتن برنامه و هوشیاری توطئه‌ها را خنثی می‌کند.
وی بیان داشت: باید با همکاری هم و جدیت و تلاش مصاعف  اقتصادی را بسازیم که از تکانه‌های دشمنان آسیب نبیند البته کارهای بسیاری انجام شده اما کار متفاوت نیاز است.
حجت‌الاسلام رئیسی، در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدای فاطمیون با بیان اینکه امروز گرفتار یک جاهلیت مدرن هستیم افزود: این جاهلیت، فناوری و علوم ارتباطات را در خدمت گرفته و پشت آن پول، قدرت و ثروت قرار دارد.
وی ادامه داد: در طول خدمت خود در آستان قدس رضوی، مقام معظم رهبری هر وقت به مشهد مقدس مشرف می‌شدند حتما دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم را در برنامه داشتند و این توفیق نصیب بنده می‌شد.
رئیس قوه قضائیه با‌ اشاره به برخورد بامحبت و پرلطف و همراه با صمیمیت رهبر انقلاب با خانواده‌های معظم شهدا گفت: ایستادگی و مقاومت شهدای مدافع حرم در میدانی که اضمحلال جریان استکباری دشمن و پیروزی جبهه حق رقم خورد، کار بزرگی بود.
 رئیسی گفت: امروز این حقیقت برای همه در عالم روشن است که داعش جریان دست‌ساخته آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بود و شهدا این موضوع را روشن کردند.
حجت‌الاسلام رئیسی، در حاشیه سفرش به یزد با خانواده یکی از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی دیدار و از آنها دلجویی کرد.
رئیس دستگاه قضا در این دیدار از درگاه خداوند متعال برای آن شهید رحمت الهی و برای خانواده امیرحسین قربانی بهابادی صبر و اجر را مسئلت کرد.