به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 225
بازدید دیروز: 7,668
بازدید هفته: 7,893
بازدید ماه: 28,863
بازدید کل: 23,690,685
افراد آنلاین: 11
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۰۹ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 28 April 2024
الأحد ، ۱۹ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۴۶ - آیت‌الله نوری ‌همدانی: مسئولان به مشکل سختی معیشت مردم گرانی و بیکاری رسیدگی فوری کنند ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
آیت‌الله نوری ‌همدانی:
 
مسئولان به مشکل سختی معیشت مردم
 
گرانی و بیکاری رسیدگی فوری کنند 
 
  ۱۴۰۰/۱۱/۰۴

حسین نوری همدانی - ویکی شیعه

 

 
‌آیت‌الله نوری همدانی‌ در دیدار حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ساری، استاندار مازندران و مسئولان برگزاری کنگره غدیر، کنگره نهج‌البلاغه و کنگره مرحوم آیت‌الله کوهستانی، به سابقه طولانی تشیع و تشکیل اولین حکومت شیعی در طبرستان اشاره کرد و اظهار داشت:‌ این منطقه به عنوان مهد تشیع در ایران از تاریخ غنی برخوردار است، این منطقه عالمان برجسته و بزرگی را به جهان اسلام معرفی کرد.
به گزارش تسنیم به نقل از مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید به معرفی شخصیت آیت‌الله کوهستانی پرداخت و افزود: آیت‌الله کوهستانی از علمای بسیار متواضع و خدمتگزاری بود که همواره ارتباط خود را با مردم حفظ می‌کرد و همواره به مشکلات مردم رسیدگی می‌کرد.
وی یکی از مهم‌ترین اقدامات مسئولان را رسیدگی به مشکل سختی معیشت مردم و گرانی و بیکاری دانست و با خطاب به مسئولین استان تصریح کرد: شما باید اولین کسانی باشید که برای رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام می‌دهند.
استاد برجسته درس خارج حوزه به مناسبت برگزاری کنگره غدیر در مازندران گفت: علامه امینی با تلاش بسیار توانست کتاب گرانسنگ الغدیر را بنویسد و یکی از مهمترین مسئولیت‌های شما رساندن غدیر و پیام جهانی آن به تمام مردم دنیا می‌باشد.
آیت‌الله نوری همدانی زمینه‌سازی مناسب برای تدریس نهج‌البلاغه به عنوان یکی از دروس اصلی حوزه را ضروری دانست و بیان داشت: باید شرایطی به وجود آورد تا کتاب شریف نهج‌البلاغه به عنوان یکی از دروس اصلی حوزه فراهم شود تا شاهد گسترش فرهنگ علوی در میان محققان و اندیشمندان باشیم.
این مرجع تقلید یکی از موضوعات مهم مطرح شده در نهج‌البلاغه را فتنه‌شناسی و جریان‌شناسی فتنه عنوان کرد‌ و گفت: یکی از فتنه‌های دوران معاصر تشکیل دولت غاصب کودک‌کش اسرائیل است که در زمان کنونی سعی در صاحب حق جلوه دادن خود را دارد، از این رو باید مسلمانان همواره بیدار و آگاه باشند.