به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 821
بازدید دیروز: 5,979
بازدید هفته: 14,468
بازدید ماه: 35,438
بازدید کل: 23,697,260
افراد آنلاین: 20
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 29 April 2024
الاثنين ، ۲۰ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۵۷ - توضیح دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی درباره یک شایعه ۱۴۰۱/۰۶/۱۳

توضیح دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی درباره یک شایعه 

۱۴۰۱/۰۶/۱۳

توضیح دفتر آیت الله مکارم شیرازی درباره نسبت مشاور بازداشت شده وزیر راه با  ایشان

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این اطلاعیه آمده است: چند روزی است انتشار خبر برخورد با مشاور یکی از وزرا موجب پخش شایعات و بهانه‌ای برای دروغ و نفرت‌پراکنی دشمنان در میان مردم شریف و متدین گردیده است. به علت عدم ارتباط موضوع با دفتر حضرت آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی، در ابتدا بنابر موضع‌گیری خاصی نبود؛ اما با گذر زمان و ادامه شایعه‌‌سازی‌ها، بیان نکات زیر ضروری به نظر می‌رسد:
اولاً؛ شخص نامبرده از فرزندان یا نوادگان مرجعیّت معظم نیست بلکه از منسوبین برادر مکرّم ایشان می‌باشد.
ثانیاً؛ وی هیچ‌گونه ارتباط کاری با این بیت و دفتر نداشته و ندارد و هیچ‌گاه از جانب این مجموعه مورد حمایت یا سفارشی قرار نگرفته است.
ثالثاً؛ انتساب افراد به بزرگان نه باعث تأیید آنهاست و نه مایه محدودیت؛ بلکه هرکس بر حسب شرایط و توانمندی‌های خود و بر طبق قوانین می‌بایست به‌کار گرفته شود و پاسخگوی اعمال خود باشد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: سزاوار است اگر کسی قصد بهره‌برداری از انتصاب به بیت مرجعیت یا دفتر معظم‌له را نمود از وی پذیرفته نشود و مراتب جهت اقدام مقتضی به اطلاع این دفتر رسانده شود.
رابعاً؛ انتظار می‌رود مسئولین نظارتی و قضایی به‌عنوان مرجع تشخیص و تصمیم‌گیری نسبت به این اتهامات و موارد مشابه دیگر که دشمنان به شایعه‌پراکنی علیه بزرگان دین و انقلاب می‌پردازند به روشنگری و تنویر افکار عمومی بپردازند تا در این شرایط سخت اعتماد و اعتقادات مردم شریف و متدین به بازی گرفته نشود.
در اطلاعیه مذکور همچنین خاطرنشان شده است: کلام آخر اینکه عزت به دست خداست و کینه‌ورزان و دشمنان دین و این ملت در طول تاریخ سعی در مخدوش کردن مقدّسات و چهره اولیاء و بزرگان و تضعیف اعتقادات مردم داشته‌اند؛ اما همیشه دست قدرت خدا برتر از سعی باطل آنها بوده است و دشمنان و ایادی آنان، هرگز راه به جایی نبرده‌اند. از خداوند متعال نصرت و پیروزی ملت شریف ایران و مسلمانان جهان را بر تمامی دشمنان و مستکبران و فتنه‌انگیزان مسئلت داریم.