به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,274
بازدید دیروز: 2,925
بازدید هفته: 17,982
بازدید ماه: 84,055
بازدید کل: 23,745,862
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۲۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 9 May 2024
الخميس ، ۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۴۳ - پیکر طلبه شهید «حسن مختارزاده» در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
پس از مراسم وداع و تشییع با‌شکوه
پیکر طلبه شهید «حسن مختارزاده»
در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد
    ۱۴۰۱/۰۹/۲۱

پیکر مطهر شهید حسن مختارزاده در قم در حرم حضرت معصومه آرام گرفت - خبرگزاری  شبستان ، رسانه حوزه دین ، فرهنگ و اندیشهتشییع پیکر شهید حسن مختارزاده در قم

پیکر طلبه شهید مدافع امنیت «حسن مختارزاده» با حضور گسترده مردم شهیدپرور قم از مصلی قدس این شهر تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شد.
در این مراسم با شکوه که اقشار مختلف مردم به‌ویژه نوجوانان دهه هشتادی حضور داشتند، بعد از اقامه نماز توسط آیت‌الله عابدی از اساتید برجسته حوزه علمیه، پیکر شهید با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق» و «مرگ بر آل‌سعود» تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شد.
شرکت‌کنندگان ضمن ابراز خشم و نفرت از اغتشاشگران و حامیان و محرکین آنها از مسئولین امنیتی و قضایی خواستند به سرعت و با قاطعیت با مجرمین به‌خصوص کسانی که دست شان به خون حافظان امنیت و مردم آلوده است برخورد کنند.
در ادامه این مراسم، پیکر شهید بر گرد مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه(س) طواف داده و در حرم مطهر به خاک سپرده شد.
همچنین یکشنبه شب طی مراسمی که در حرم مطهر برگزار شد، مردم ولایت‌مدار قم به‌خصوص نوجوانان و جوانان با نوحه‌خوانی و عزاداری با این شهید عزیز وداع کردند. طلبه بسیجی مدافع امنیت «حسن مختارزاده» که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان بستری بود، جمعه ۱۸ آذر بعد از ۲۲ روز به فیض شهادت نائل آمد.

طلبه بسیجی «حسن مختارزاده» به درجه رفیع شهادت نائل شد

    ۱۴۰۱/۰۹/۱۹

آیت الله اعرافی شهادت طلبه بسیجی "حسن مختارزاده" را تسلیت گفت- اخبار قم -  اخبار استانها تسنیم | Tasnim

طلبه بسیجی مدافع امنیت «حسن مختارزاده» که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان بستری بود، جمعه ۱۸ آذر بعد از ۲۲ روز به فیض شهادت نائل آمد و به دوستان شهیدش پیوست.
طلبه بسیجی مدافع امنیت «حسن مختارزاده» طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم و عضو گردان بسیجیان امام علی(ع) سعادت‌آباد تهران که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان در حالت کما بستری بود، سرانجام بعد از ۲۲ روز به فیض شهادت نائل آمد و به دوستان شهیدش پیوست.
شهید «حسن مختار‌زاده» از ابتدای اغتشاشات و نا‌آرامی‌های قم و تهران در میدان دفاع از امنیت مردم حضور داشت.
یکی از دوستانش در شرح ماجرا می‌گوید: حسن روز ۲۶ آبان ساعت ۲۲.۳۰ شب پنجشنبه در بازگشت از مأموریت استقرار و آرام‌سازی، به سمت مقر گردان امام علی(ع) به راه افتاد اما در اتوبان حکیم شرق در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج گازوئیل و روغن ریخته شده بود که باعث از بین رفتن تعادل و زمین خوردن بسیجیان موتورسوار شد. حسن که راننده موتورسیکلت و محمد سرنشین بودند دچار سانحه شده و بعد از برخورد با زمین چند متر روی زمین کشیده شدند که محمد دچار آسیب سمت راست بدن و پارگی تاندون دست راست می شود و بعد از انتقال به بیمارستان بقیهًْ‌الله(عج) عمل ترمیم تاندون انجام و دو شب بستری می‌شود. اما بعد از کشیده شدن حسن روی زمین، یک خودرو از باند دو اتوبان در حال حرکت بوده که به سمت او می‌آید و از قسمت راست بدن حسن رد می‌شود و بدون توجه به حادثه رخ داده، متواری می‌شود.
«حسن مختار‌زاده» بعد از انتقال به بیمارستان بقیه‌ًْالله(عج) به‌دلیل شدت جراحات سطح هوشیاری او کم می‌شود و به  ICUمنتقل می‌گردد و به کما می‌رود، اما سرانجام جمعه ۱۸ آذر بعد از ۲۲ روز به فیض شهادت نائل آمد.

Image result for ‫گل لاله‬‎