به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,119
بازدید دیروز: 2,925
بازدید هفته: 16,827
بازدید ماه: 82,900
بازدید کل: 23,744,708
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۲۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 9 May 2024
الخميس ، ۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۴۵ - پیکر پاک شهید مدافع امنیت «محمد گودرزی شهرکی» تشییع و به خاک سپرده شد ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
با حضور اقشار مختلف مردم شهرکرد و بزرگان اهل سنت سیستان و بلوچستان
 پیکر پاک شهید مدافع امنیت «محمد گودرزی شهرکی»
تشییع و به خاک سپرده شد  
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
پیام تسلیت مدیریت شهری شهرکرد در پی شهادت پاسدار شهید سرافراز «محمد  گودرزی‌شهرکی» - دکترنامه
تشییع پیکر مطهر شهید امنیت «محمد گودرزی شهرکی»مدافع امنیت
این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت و نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد در مجلس و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظامی و انتظامی استان برگزار شد.
در این آیین که جمعی از بزرگان و معتمدان اهل سنت استان سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند، استاندار چهارمحال و بختیاری با اظهار قدردانی از حضور پرشکوه و پرشور مردم و مسئولان در تشییع پیکر شهید «محمد گودرزی شهرکی»، تاکید کرد: حضور بزرگان اهل سنت در آیین تشییع پیکر پاک شهید گودرزی شهرکی نشان‌دهنده وحدت و یکپارچگی عمیق بین شیعه و سنی است. غلامعلی حیدری افزود: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران با شهادت نمی‌توانند بین اقوام متعدد و متنوع کشورمان فاصله و جدایی ایجاد کنند، مردم با بصیرت و ولایتمدارمان با پرچمداری مقام معظم رهبری، راه را از بیراهه تشخیص می‌دهند. سپس پیکر گلگون‌کفن شهید «محمد گودرزی شهرکی» به زادگاهش شهر «کیان» در 5 کیلومتری شهرکرد انتقال یافت و با شرکت عده کثیری از مردم و مسئولان این شهر تشییع و در کنار دیگر شهدای مکرم به خاک سپرده شد.
شهید «محمد گودرزی شهرکی» از پاسداران تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری بود و در یک درگیری با گروهک‌های تروریستی به همراه 3 نفر از همرزمانش به نام‌های رحیم بخش پرکی (اهل سنت)، حمیدرضا عابدی و محمود نیک‌خواه‌زاده به درجه رفیع شهادت رسید.

 

شهادت ۴ مدافع امنیت در درگیری سپاه

با گروهک‌های تروریستی در سراوان 

    ۱۴۰۱/۰۹/۲۸

درگیری در منطقه مرزی سراوان/ شهادت ۴ نیروی سپاه - تابناک | TABNAKعکس ۴ شهید مدافع امنیت سراوان - جهان نيوز

۴ نفر از نیروهای مدافع امنیت سپاه طی درگیری با گروهک‌های تروریستی در منطقه مرزی سراوان به شهادت رسیدند.
به گزارش تسنیم، روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق اعلام کرد:‌ صبح دوشنبه در یک اقدام تروریستی و درگیری ایجادشده بین گروهک‌های تروریستی با نیروهای تیپ 44 قمربنی‌هاشم نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی سراوان، ستوان‌دوم پاسدار «محمد گودرزی» به همراه سه نفر از بسیجیان طرح امنیت به نام‌های «رحیم‌بخش پرکی» (اهل سنت) «حمیدرضا عابدی» و «محمود نیکخواه‌زاده» به شهادت رسیدند. براساس این گزارش، حضور مقتدرانه و حجم سنگین آتش مدافعان امنیت باعث متواری شدن عناصر گروهک به خاک پاکستان شد. قرارگاه قدس ضمن عرض تبریک و تسلیت به امت شهیدپرور میهن اسلامی و خانواده معزز این شهدا، اعلام می‌دارد جان‌برکفان این قرارگاه پاسخ سختی به عاملین این حادثه تروریستی و دست‌نشاندگان آنها در جنوب شرق خواهند داد.

Image result for ‫گل لاله‬‎