به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,025
بازدید دیروز: 2,950
بازدید هفته: 22,683
بازدید ماه: 88,756
بازدید کل: 23,750,561
افراد آنلاین: 18
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۲۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 10 May 2024
الجمعة ، ۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۴۹ - تشییع باشکوه شهید مدافع امنیت احمد کشوری‌نیا که اعضای بدنش به 5 نفر اهدا شد ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
در خرم‌آباد با حضور گسترده اقشار مردم صورت گرفت
تشییع باشکوه شهید مدافع امنیت 
احمد کشوری‌نیا که اعضای بدنش به 5 نفر اهدا شد
  ۱۴۰۱/۱۰/۲۶

اهدای اعضای بدن شهید «احمد کشوری‌نیا» به بیماران نیازمندپیکر شهید

پیکر شهید احمد کشوری‌نیا از شهدای مدافع امنیت که درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید، روز دوشنبه ٢۶ دی با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور لرستان و مسئولان استانی در خرم‌آباد تشییع و در قبرستان سراب‌یاس این شهرستان به خاک سپرده شد. 
ستوان‌یکم شهید احمد کشوری‌نیا فرمانده یگان امداد شهرستان ساوه هفدهم دی‌ماه حین ماموریت تعقیب و درگیری؛ قاچاقچیان با اتومبیل وی برخورد کردند که دچار مرگ مغزی شد و با بالگرد به بیمارستان ولی‌عصر(عج) فراجا تهران منتقل شد.
این مدافع امنیت در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به فیض شهادت نایل آمد.خانواده شهید احمد کشوری‌نیا در اقدامی خداپسندانه اعضای بدن وی را به پنج نفر اهدا کردند و به آنان زندگی دوباره بخشیدند.
این گزارش حاکی است؛ ٢ کلیه، ٢ قرنیه و کبد شهید کشوری‌نیا برای پیوند پنج بیمار نیازمند اهدا شد، و پانکراس این شهید والامقام برای استخراج سلول‌های بنیادی در اختیار مرکز پزشکی قرار گرفته است.
ستوان‌یکم شهید احمد کشوری‌نیا ۴۴ ساله با 22 سال سابقه خدمت در حین ماموریت تعقیب و مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان کالا دارای پلاک سرقتی بر اثر برخورد عمدی خودرو حاوی کالای قاچاق با خودرو وی که متعاقبا به بیرون پرتاب و سر وی با زمین برخورد می‌کند در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود، وی متاهل و دارای یک فرزند پسر بود.
سرتیپ «یونس عبدی» نماینده اعزامی سردار احمدرضا رادان فرمانده ناجا در مراسم تشییع شهید کشوری پیام تسلیت سردار رادان خطاب به خانواده معزز شهید و مردم لرستان را در اجتماع باشکوه مردم در محل ستاد فرماندهی انتظامی لرستان قرائت کرد. در بخشی از پیام فرمانده ناجا آمده است: مردم حماسه‌آفرین لرستان همواره در عرصه‌های مختلف افتخار آفریده‌اند که 6 هزار و 550 شهید والامقام حاصل این فداکاری‌هاست.
در بخش دیگری از این پیام آمده؛ شهید احمد کشوری‌نیا با 22 سال خدمت هفدهم دی‌ماه در درگیری با قاچاقچیان مجروح و به بیمارستان منتقل شد که در سالروز حضرت فاطمه زهرا(س) به فیض عظیم شهادت نائل آمد و با اهدای اعضای بدن مطهرش زنجیره ایثار‌گری را تکمیل کرد.

 

شهادت سروان «احمد کشوری نیا» مأمور فراجا در ساوه 

۱۴۰۱/۱۰/۲۳

تصاویری از سروان شهید احمد کشوری نیا - مشرق

سروان احمد کشوری از ماموران پلیس شهرستان ساوه دیروز در بیمارستانی در تهران به فیض شهادت رسید. سروان احمد کشوری که چند روز قبل در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان در یکی از محورهای مواصلاتی ساوه به‌شدت مجروح و برای ادامه درمان به بیمارستانی در تهران عازم شده بود دیروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

Image result for ‫گل لاله‬‎