به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 474
بازدید دیروز: 5,979
بازدید هفته: 14,121
بازدید ماه: 35,091
بازدید کل: 23,696,913
افراد آنلاین: 12
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 29 April 2024
الاثنين ، ۲۰ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۶۵ - آیت‌الله مکارم شیرازی: احترام به خانواده شهدا احترام به ارزش‌های انقلاب است ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
آیت‌الله مکارم شیرازی:
 احترام به خانواده شهدا احترام به ارزش‌های انقلاب است 
  ۱۴۰۲/۰۴/۲۳

انتقاد آیت الله مکارم شیرازی از مسئولان

استاد برجسته درس خارج حوزه با ‌اشاره به اینکه احترام به خانواده شهدا احترام به ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: در حوزه فعالیت بنیاد شهید باید بدانیم ما نسبت به خانواده شهدا دین و وظیفه داریم و باید به آنها خدمت کنیم.
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار سید امیرحسین قاضی زاده‌هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس ‌بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: احترام به خانواده شهدا احترام به ارزش‌های انقلاب اسلامی است. این عزیزان در راه ارزش‌های انقلاب جان دادند و به همین دلیل به همان نسبت امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.
به گزارش رسا، این مرجع تقلید بیان داشت: در حوزه فعالیت بنیاد شهید هم باید بدانیم ما نسبت به خانواده شهدا دین و وظیفه داریم و باید به آنها خدمت کنیم و دیدمان باید این‌طور باشد نه اینکه بگوییم فردا بازرس می‌آید و گزارش تهیه می‌کند و صرفاً به چشم انجام وظیفه نگاه نکنیم.
آیت‌الله سبحانی: مسئولیت بزرگی نسبت به شهدا و خانواده‌های آنان داریم
آیت‌الله سبحانی نیز در دیدار رئیس ‌بنیاد شهید و امور ایثارگران ابراز داشت: مقام شهید برای همه روشن است، اما یک مسئولیت بزرگی است مخصوصا اگر همسر جوان یا  فرزندانی داشته باشد، آنها را به ما سپرده‌اند که بتوانیم اقل زندگی‌ها را برایشان فراهم کنیم، ما هشت سال تمام، دفاع مقدس را داشتیم و در این دفاع مقدس شهدای فراوانی را در سطوح کشور و استان‌ها داریم، این برعهده جناب قاضی زاده ‌هاشمی و هیئت همراه و کسانی که مسئولیت بر عهده‌ دارند می‌باشد که ان‌شاءالله برای خدا این کار را انجام دهید.
وی با بیان اینکه کارها صورت مُلکی و ملکوتی دارند، گفت: کار شما یک صورت ملکی دارد که خوب است به درب خانه خانواده شهدا بروید و به مشکلات‌شان رسیدگی کنید، اگر به صورت ملکوتی این اعمال نیز آگاه باشید برای خدمت به شهید سرعت پیدا می‌کنید.