به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,269
بازدید دیروز: 6,132
بازدید هفته: 4,269
بازدید ماه: 95,132
بازدید کل: 23,756,937
افراد آنلاین: 13
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۲۲ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 11 May 2024
السبت ، ۳ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۸۷ - مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان مدافع وطن امینی‌مهر و درخشان‌فر در یاسوج برگزار شد ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
با حضور پرشور مردم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان مدافع وطن

امینی‌مهر و درخشان‌فر در یاسوج برگزار شد

  ۱۴۰۲/۰۴/۳۱

قدس آنلاین - وداع باشکوه با مدافعان امنیت در یاسوج/ تشییع پیکر شهیدان امینی  و ‌درخشان‌زاده + تصاویر - صاحب‌خبرپیکر دو شهید مدافع امنیت در یاسوج تشییع و خاکسپاری شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مراسم معنوی و باشکوه تشییع شهیدان امینی‌مهر و درخشان‌فر صبح روز شنبه از میدان هفت‌تیر یاسوج برگزار شد.
مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد، پیکر شهیدان سرگرد مهدی امینی و سروان سیروس درخشان فر را از ستاد شماره ۲ انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تشییع و با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی بیعت کردند. در این آیین پیکر مطهر شهدا در مسیر تشییع توسط بالگرد گلباران شد.
جانشین فرماندهی کل فراجا در این مراسم گفت: امروز حضور با شکوه مردم در تشییع شهدا به همه نشان داد که انقلاب و آرمان‌های آن زنده است و راه این دو شهید بزرگوار ادامه خواهد داشت.
سردار قاسم رضایی افزود: اقدامات شیطان بزرگ،‌اشرار، دشمنان، هنجارشکنان و هرچه در مسیر استکبار باشد، با حضور ملت خنثی خواهد شد. امروز این‌جا هستم تا از همه همرزمان در سپاه همیشه در صحنه پاسداران، بسیج مقتدر و کارکنان جان برکف فراجا تشکر کنم.
وی با عرض تبریک و تسلیت دوباره به خانواده شهیدان امینی‌مهر و درخشان فر ادامه داد: پدر و مادر و فرزندان هر دو شهید ما را شرمنده کردند و به ما درس ایثار، استقامت، شجاعت و بصیرت دادند.
رضایی با بیان اینکه امروز فراجا استوار‌تر از گذشته به وظیفه خود عمل خواهد کرد، بیان کرد: امروز همه از استکبار جهانی تا‌اشرار و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آنها خواهیم ایستاد.
سردار مصطفایی فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم گفت: نیروهای انتظامی استان به قاچاقچیان امان نداد و در کمتر از دو ساعت قاتل این دو شهید نیروی انتظامی استان را به سزای اعمالش رساند.
گفتنی است، شهیدان امینی و درخشان‌فر پنج‌شنبه ۲۹ تیرماه در عملیات مبارزه با سوداگران مرگ در منطقه سرنجلکل یاسوج به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
قاتل در ارتفاعات یاسوج به هلاکت رسید

شهادت ستوان یکم «سیروس درخشان فر»

و سروان «مهدی امینی مهر»  در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر

۱۴۰۲/۰۴/۳۰

شهادت 2پلیس در درگیری با قاچاقچیان مواد‌مخدر

سید جواد‌هاشمی به خبرنگار ایسنا گفت: روز پنجشنبه پس از اطلاع از عبور یک محموله مواد مخدر از نوع تریاک در محور یاسوج به اصفهان، ماموران انتظامی در منطقه تلگاه شهرستان بویراحمد، خودروی حامل مواد مخدر را مشاهده و متوقف می‌کنند.
هاشمی افزود: در حالی که خودرو حامل مواد مخدر متوقف شده بود، سرنشینان یک دستگاه خودرو که اسکورت‌کننده محموله بوده‌اند به محض رسیدن به محل استقرار ماموران انتظامی، نیروهای انتظامی را به رگبار می‌بندد و متواری می‌شوند.
وی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه دو نفر از ماموران خدوم نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، ادامه داد: دو نفر از این افراد دستگیر و دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شدند.
قاتل شهدای نیروی انتظامی به هلاکت رسید
‌‌به گزارش تسنیم، در ادامه در عملیات نیروهای امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد ساعاتی بعد از به شهادت رساندن دو مامور یگان مبارزه با مواد مخدر توسط قاچاقچی مواد مخدر، قاتل این شهدا در ارتفاعات کوهستانی یاسوج به هلاکت رسید و دو نفر دیگر نیز دستگیر شدند.
قاتل از سرکردگان حادثه تروریستی ایذه بود
همچنین معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم هماهنگی تشییع شهدای فراجا اظهار داشت: عامل شهادت شهیدان سیروس درخشان‌فر و ‌مهدی امینی‌مهر، از سرکردگان حادثه تروریستی ایذه بوده که با تلاش ماموران پلیس به هلاکت رسید.
سیدجواد‌هاشمی، با ‌اشاره به اینکه این سرکرده حادثه تروریستی ایذه، حین عملیات مبارزه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه قتلگاه، ماموران را به رگبار بست، افزود: این فرد در خودرو به عنوان اسکورت بار مواد مخدر، نقش ایفا می‌کرد. به گفته وی، مراسم تشییع شهید درخشان‌فر و شهید امینی‌مهر امروز شنبه در یاسوج برگزار می‌شود.
گفتنی است، شهید ستوان یکم «سیروس درخشان فر» ۲۷ ساله متاهل و دارای یک فرزند ۹ ماهه و شهید سروان «مهدی امینی مهر» ۳۷ ساله متاهل و دارای یک فرزند دختر ۱۲ساله است.

Image result for ‫گل لاله‬‎