به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 242
بازدید دیروز: 5,979
بازدید هفته: 13,889
بازدید ماه: 34,860
بازدید کل: 23,696,681
افراد آنلاین: 18
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 29 April 2024
الاثنين ، ۲۰ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳/۱۹۱ - با خورشید انقلاب(خاطراتی از رهبر معظم انقلاب) : رهبـــر بــزرگ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
نقل قول‌هایی عظیم و شگفت از سید حسن نصرالله و ولادیمیر پوتین در عظمت رهبریِ آیت‌الله خامنه‌ای
 
 با خورشید انقلاب(خاطراتی از رهبر معظم انقلاب) :
 رهبـــر بــزرگ
۱۴۰۲/۰۵/۳۱
 
عکس / دبیرکل حزب‌الله لبنان و فرمانده نیروی قدس سپاه در کنار رهبر انقلاب  اسلامیمهمترین نکته در میان سخنان امروز آیت الله خامنه ای و ولادیمیر پوتین چه بود؟  - 20.07.2022, اسپوتنیک ایران
کامران پورعباس
بدون شک سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه، دو متحد بزرگ جمهوری اسلامی ایران و دو جریان‌ساز بزرگ در منطقه و جهان و از همه مهم‌تر از ارادتمندان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستند. 
سید حسن نصرالله عظیم‌ترین و بی‌نظیرترین اظهارنظرها را به صورت مکرر در تبیین عظمت رهبریِ خامنه‌ای داشته است که همواره در صدر اخبار قرار گرفته و منتشر گردیده است.
ولادیمیر پوتین نیز به‌عنوان رئیس‌جمهور یکی از بزرگ‌ترین ابرقدرت‌های جهان هر بار به ایران آمده است، مستقیماً به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی رفته و به رسم ادب و احترام در محضر ایشان نشسته و صحبت‌های گرم و صمیمانه و البته متحدانه و راهبردی نموده است و برخی نیز اظهارنظرهای خاصی و شگفتی از پوتین در بیان عظمت شخصیت و عملکرد مقام معظم رهبری پس از این دیدارها نقل نموده‌اند که منتشر شده است.
اخیراً اظهارنظری بسیار جالب و زیبا و عظیم از سید حسن نصرالله و ولادیمیر پوتین در مورد امام خامنه‌ای به دست‌مان رسیده است که نقل‌کننده آن آقای محمدحسن آصفری، نماینده چندین دوره مجلس شورای اسلامی و نماینده کنونی مردم اراک و خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی است. 
قدر رهبرمان را بدانید 
آقای آصفری در مورد دیدار شیرین و خاطره‌انگیز و از یاد نبردنی‌اش با سید حسن نصرالله و صحبت‌های سید مقاومت خاطرنشان می‌نماید:  
«دو، سه بار من با آقای سید حسن نصرالله دیدار داشتم. یک دیدارش را که خیلی برایم شیرین بود و یادم نمی‌رود، با هم از مسائل داخلی لبنان گرفته تا مسائل ایران تا مسائل خاورمیانه، غرب آسیا، خارج، مسائل جهانی، همه مسائل و موارد مطرح می‌شد و تحلیل‌های بسیار زیبایی که سید حسن نصرالله از مسائل جهان داشت. بعد این شخصیت وقتی همه این‌ها را صحبت می‌کرد، تحلیل می‌کرد و این‌ها، می‌گفت، تنها این جمله را من هیچ موقع یادم نمی‌رود که شما مردم ایران، مسئولین ایران قدر آقا را بدانید، قدر رهبرمان را بدانید، بقیه‌اش با ما؛ یعنی خارج از کشور را هیچ کسی، هیچ کاری نمی‌تواند علیه ایران انجام بدهد، شما فقط قدر رهبر را بدانید. حالا این جمله را من می‌گویم، عظمت مقام معظم رهبری را ایشان خوب لمس کرده بود و درک کرده بود و می‌گفت که قدر رهبر را بدانید، دیگر هیچ چیزی، هیچ مشکلی ندارد.» 
سلام من را به قائد برسانید
آقای آصفری در مورد دیدار با رئیس‌جمهور روسیه در کرملین و ابراز ارادت شدید پوتین به رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان می‌نماید:  
«یک دیدار هم ما در کرملین با آقای پوتین داشتیم. اولین جمله‌ای که آقای پوتین قبل از این که ما وارد مذاکره بشویم مطرح کرد، گفت حال آقا چطور است؟ نمی‌گفت که مثلاً سید علی خامنه‌ای یا آیت‌الله خامنه‌ای، می‌گفت حال آقا چطور است؟ سلام من را به قائد برسانید. «قائد» عین جمله‌ای است که من از خود پوتین شنیدم در ابتدای صحبت‌ها، حالا پوتینی که رئیس‌جمهور یک قدرت بزرگ دنیا هست.»