به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 6,132
بازدید هفته: 67
بازدید ماه: 90,930
بازدید کل: 23,752,735
افراد آنلاین: 14
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۲۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 11 May 2024
السبت ، ۳ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۸۴ - دفتر رهبر انقلاب اعلام کرد: نقل‌قول مطالب غیرمستند از رهبر انقلاب اسلامی فاقد اعتبار است ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
دفتر رهبر انقلاب اعلام کرد:
 نقل‌قول مطالب غیرمستند از رهبر انقلاب اسلامی فاقد اعتبار است 
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

اطلاعیه دفتر رهبر انقلاب درباره سندیت نقل قول ها - تابناک | TABNAK

در ادامه این اطلاعیه آمده است: مرجع رسمی انتشار اخبار، سخنان و دیدگاه‌های رهبر انقلاب اسلامی پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری و دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب است.
روایت ویژه دیدار خصوصی با رهبر انقلاب: آقا گفتند حتما توفیق نداشتم! دختر شهید به حضرت آقا گفت که شما رفتید بهشت زهرا (سلام الله علیها) اما سر مزار پدر من نرفتید! و آقا هم با لبخند به او گفتند توفیق نداشتم حتما و فرمودند که ان‌شاءالله اگر دوباره به آن‌جا رفتم می‌روم.
به گزارش فارس، چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ جمعی از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب دیدار کردند. پس از اتمام برنامه، برخی حاضرین از جمله برخی خانواده‌های شهدا به صورت خصوصی خدمت رهبر معظم انقلاب می‌رسند. در ادامه روایتی اختصاصی از این دیدار خصوصی را از زبان «فضه سادات حسینی» مجری برنامه می‌خوانید.
نکته‌ای از جلسه و یا پس از اتمام جلسه بود که برای شما خیلی شیرین و جذاب بوده باشد و بخواهید آن را بگویید؟
من هر موقعی که دیدار دعوت شدم فقط رفتم برای اینکه ایشان را از نزدیک ببینم و انرژی بگیرم. همیشه از فرصت روضه‌ها استفاده کردم اما امسال به خاطر بیماری و اینکه بستری بودم نتوانسته بودم در روضه‌های آقا شرکت کنم و خیلی دلم شکسته بود و نمی‌دانستم این‌قدر زود صدای من را می‌شنوند و این مدلی می‌طلبند! رفتم برای اینکه ایشان را از نزدیک ببینم و از نورانیت ایشان برای ادامه‌ مسیر انرژی بگیرم. الحمدلله به لطف دوستان دفتر، بعد از برنامه هم توانستم به همراه چند نفر از خانواده‌های شهدا حضرت آقا را ببینم و از ایشان التماس دعا داشته باشم.
دوستان دفتر حضرت آقا به من گفتند که بعد از جلسه قرار است خدمت ایشان برویم. همراه جمعی خدمت حضرت آقا رسیدیم. وقتی رفتم خدمت‌شان، چندتا از خانواده‌های شهدا در محضرشان بودند، خانم شهید حججی، چندتا از خانواده شهدای دیگر چه شهدای امنیت چه شهدای مدافع حرم و... ایشان وقتی تشریف آوردند یکی یکی با افراد صحبت کردند. الحمدلله انگشتر متبرک ایشان را هم دریافت کردم، لطف کردند. به ایشان گفتم این را چون مستقیم دارم از شما می‌گیرم و شما بر آن دعا خواندید نگه می‌دارم برای قبرم ان‌شاءالله.
اتفاق جالبش برای من گفت‌وگوی دختر شهید مدافع امنیت شهید پوریا احمدی با حضرت آقا بود. آقا سراغ مادرشان را گرفتند که نبودند. بعد با دختر شهید صحبت کردند. دختر شهید به حضرت آقا گفت که شما رفتید بهشت زهرا (سلام الله علیها) اما سر مزار پدر من نرفتید! و آقا هم با لبخند به او گفتند توفیق نداشتم حتما و فرمودند که ان‌شاءالله اگر دوباره به آنجا رفتم می‌روم (نقل به مضمون). من بعد از مراسم این دخترخانم را همراه مادرش دیدم گفتم خلاصه دخترتان همچین شیرین‌زبانی‌ای هم کردند پیش آقا! مادرشان گفتند اتفاقا وقتی از خانه راه افتادیم گفت که من اگر آقا را ببینم به او می‌گویم که چرا سر مزار بابای من نرفتید. گفتم خیالتان راحت باشد که ماموریتش را کامل انجام داد محضر حضرت آقا!
الحمدلله این دیدار روزی من شد. خیلی این حضور، این دعاها برای من ارزشمند است و مطمئنم که حتما دعای ایشان و دعای شهدا به همه‌ کسانی که در این جلسه بودند می‌رسد. ان‌شاءالله این آرزو برای هر کسی که چنین آرزویی دارد محقق شود.