به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 7,668
بازدید هفته: 7,691
بازدید ماه: 28,661
بازدید کل: 23,690,483
افراد آنلاین: 21
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 28 April 2024
الأحد ، ۱۹ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۸ - آیت الله نوری همدانی: کشورهای اسلامی محور مقاومت را تقویت کنند ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
آیت الله نوری همدانی:
کشورهای اسلامی محور مقاومت را تقویت کنند  
  ۱۴۰۲/۰۷/۱۹

توصیه آیت الله نوری همدانی به تجار و فعالان اقتصادی - whc

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید از کشورهای اسلامی درخواست کردند تا محور مقاومت را تقویت نموده و از بی‌تفاوتی نسبت به موضوع فلسطین دست بردارند و به فکر عادی‌سازی روابط با کشوری که قادر به حفظ خود نیست و یک حکومت جعلی و رو به زوال است نباشند.
استاد برجسته درس خارج حوزه سخنان امام راحل(رحمت الله علیه) در محو رژیم صهیونیستی و پیش‌بینی رهبری درباره محقق شدن آن را مهم دانست و افزود: راهی جز وحدت همه در برابر این رژیم فاسد وجود ندارد، ان‌شاءالله این پیروزی مقدمه فتح کامل باشد و بیت‌المقدس به‌طور کامل در اختیار مسلمانان قرار بگیرد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: طوفان الاقصی شمه‌ای از قدرت مقاومت است
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در پی آغاز عملیات پیروزمندانه «طوفان الاقصی» توسط مبارزان فلسطینی، بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش رسا، در این بیانیه آمده است: غرش تندباد عظیم جبهه مقاومت و عملیات بهت‌آور و عزت‌بخش «طوفان‌الاقصی» رزمندگان فلسطینی، دل‌های آزادگان و مستضعفان جهان را شاد و خشم و سردرگمی جبهه استکبار را برانگیخت. آرمان‌خواهی مستلزم تحمل رنج‌هاست و امروز این مجاهدت‌ها تحقق آزادی قدس شریف را نزدیک‌تر خواهد کرد. سلاح مبارزه و میدان، معادلات آینده فلسطین را رقم خواهد زد و مذاکره و عادی‌سازی رابطه با رژیم کودک‌کش، راهی باطل و محکوم به شکست است.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: لازم است جوانان سلحشور و مبارزان فلسطینی، خود را برای یک جنگ ترکیبی سخت آماده کنند و بدانند میدان، امروز در تسلط اراده و ایمان آنان است و این مسیر فقط با اتکال به قدرت الهی و استقامت، طی‌شدنی است.
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم:دیگر از سوی نیروهای مقاومت صبری صورت نخواهد گرفت
همچنین، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای تأکید کرد: مقاومت تنها راه نجات فلسطین است و هرگونه مذاکره با رژیم سفاک و کودک‌کش و غاصب، موجب عقب افتادن آزادی قدس و همچنین ناامیدی مردم بی‌دفاع فلسطین خواهد بود. هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر نیروهای مقاومت، در اضمحلال هرچه زودتر رژیم صهیونیستی مؤثر است. جنگ ترکیبی و حمله از آسمان و زمین، دریا و حتی از تونل‌های زیرزمینی که جانشین حمله با سنگ به صهیونیست‌هاست، حکایت از آن دارد که جوانان غیور فلسطینی هم در عرصه اطلاعات و هم در میدان عمل، درجات پیشرفت را به خوبی پشت سر گذاشته‌اند و به همین دلیل رژیم صهیونیستی پس از غافلگیر شدن، دست به عملیات کورکورانه زده است.
در این بیانیه همچنین خاطرنشان شده است: هتک حرمت در حمله به مسجدالاقصی، کشتار مردم بی‌دفاع، جلوگیری از کمک به زخمی‌ها، شهرک‌سازی و حمله به اردوگاه‌ها خطوط قرمز جبهه مقاومت است و دیگر از سوی نیروهای مقاومت در مقابل این قبیل اقدامات صهیونیست‌ها صبری صورت نخواهد گرفت. تشکل اساتید سطوح عالی وخارج حوزه علمیه قم این پیروزی را به تمامی آزادگان عالم به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین تبریک گفته و حمایت همه‌جانبه خویش را از این دفاع مقدس تا آزادی قدس اعلام می‌دارد. و براین باور است که رهنمودهای داهیانه معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(قدس سره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (ادام الله ظله) در شکست هرچه بیشتر توطئه‌های صهیونیزم بین‌الملل درحال نتیجه دادن است و قطعا خون شهدای مقاومت به‌ویژه شهید سلیمانی (رحمت‌الله علیهم)، این غده سرطانی را خواهد خشکاند.
بر همگان مبرهن گردید که اسرائیل از بین رفتنی است
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نیز در بیانیه‌ای با اشاره به عملیات پیروزمندانه «طوفان الاقصی» خاطرنشان کرد: این پیروزی بزرگ سند افتخاری برای فلسطین و ناکار‌آمدی و ننگ برای گنبد به اصطلاح آهنین اسرائیل است. بر همگان مبرهن گردید که اسرائیل از بین رفتنی است. آزادگان جهان انتقام خون زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی را از رژیم سفاک صهیونیزم خواهند گرفت. فلسطین پاره تن اسلام به‌زودی از لوث منحوس اسرائیل پاک خواهد شد.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم: حق‌طلبان و ملت‌های مسلمان در حمایت از حقوق ملت مظلوم فلسطین از هیچ کوششی دریغ نورزند
همچنین، دفتر تبلیغات اسلامی به مناسبت عملیات پیروزمندانه «طوفان الاقصی» بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه خاطرنشان شده است: عملیات ظفرمندانه «طوفان‌الاقصی»، کا‌خ‌های عنکبوتی متجاوزان صهیونیست را به لرزه درآورد. جهاد مقدسی از ملتی که سال‌ها مورد هجوم و تجاوز و ظلم قرار گرفته است. سرنوشت محتوم صهیونیسم جهانی که بر پایه ظلم و فساد بنا شده است نابودی و زوال است و این وعده قاطعانه خداوند متعال است، حامیان مستکبر و مرتجع رژیم تروریست صهیونیستی بدانند که حملات جنایتکارانه و کور به اماکن مسکونی و زنان و کودکان و مردم مظلوم غزه که گویای ضعف و ترس این رژیم در مقابل جبهه مقاومت است هرگز خللی در عزم راسخ مجاهدان فی سبیل الله در تحقق وعده الهی ایجاد نخواهد کرد.