به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 5,006
بازدید هفته: 35,691
بازدید ماه: 56,661
بازدید کل: 23,718,480
افراد آنلاین: 45
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 3 May 2024
الجمعة ، ۲٤ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۸۰ - ترور شهید فخری‌زاده نشانه ناتوانی صهیونیست‌ها در برابر رشد علم و فناوری در ایران بود ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
رئیس ستاد بزرگداشت شهید فخری‌زاده:
ترور شهید فخری‌زاده نشانه ناتوانی صهیونیست‌ها
در برابر رشد علم و فناوری در ایران بود  
  ۱۴۰۲/۰۸/۱۷

انتقام ترور شهید فخری زاده هرچه زودتر گرفته شود / لزوم برخورد با مسئولانی  که در حفظ امنیت دانشمندان هسته‌ای کوتاهی می‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس ستاد بزرگداشت شهید فخری‌زاده در این جلسه با اشاره به ابعاد شخصیتی و علمی این شهید والامقام گفت: دانشمند شهید محسن فخری‌زاده از جمله مجاهدان انقلاب بود که ترجیح داد تا گمنام بماند و به جای کسب شهرت و مقام، متعهدانه در راه پیشرفت علمی ایران اسلامی به‌ویژه در عرصه‌های دفاعی گام بردارد.
رئیس ستاد بزرگداشت شهید فخری‌زاده این گمنامی را محصول خود‌سازی و ارتباط عمیق با خدا، بریدن از تعلقات دنیوی و تلاش برای رضای خدا دانست و بیان داشت: به‌رغم همه گمنامی‌ها این شهید شهرت جهانی دارد و نیاز است در داخل کشور به ابعاد شخصیتی و خدمات وی پرداخته شود.
وی با اشاره به سوابق مبارزات انقلابی و دفاع مقدس شهید فخری‌زاده، مطالعه آن را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: مظلومیت مردم در دوران دفاع مقدس و از طرف دیگر تجهیز دشمنان به انواع سلاح‌های پیشرفته توسط کشورهای استکباری در تحول فکری شهید بسیار مؤثر بوده به طوری که وی بعد از اتمام جنگ عمر پر خیر و برکت خود را صرف تحصیل و تلاش‌های علمی، ساخت، توسعه و گسترش گروه‌های دانش و مراکز پژوهش کرد و در نهایت در این مسیر به شهادت رسید.
حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجانپور با بیان اینکه شهید فخری‌زاده تمام دوران تحصیل خود را در دانشگاه‌های همین مرز و بوم به انجام رساند، گفت: تلاش‌های علمی بزرگ و ماندگار این دانشمند انقلابی و رزمنده دوران دفاع مقدس در راستای اقتدار‌آفرینی و تمدن‌‌سازی و نوآوری بود.
وی همچنین با اشاره به نقش شهید فخری‌زاده در نگرانی و ترس رژیم صهیونیستی، اقدام ناجوانمردانه در ترور وی به دست شقی‌ترین انسان‌های روی زمین را نشانه عجز ناتوانی آنها در برابر رشد علم و فناوری دانست.
به گزارش فارس، در این جلسه ضمن بررسی برنامه‌های بزرگداشت شهید فخری‌زاده بر تبیین اقدامات و انگیزه‌های معنوی این شهید والامقام برای آحاد مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان تأکید شد.