به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,849
بازدید دیروز: 2,355
بازدید هفته: 24,018
بازدید ماه: 114,881
بازدید کل: 23,776,680
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 17 May 2024
الجمعة ، ۹ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹۹۲ - چند نکته در باره استقبال پرشور مردمی از رئیس‌جمهور ۱۴۰۲/۰۸/۲۶

چند نکته در باره استقبال پرشور مردمی از رئیس‌جمهور

   ۱۴۰۲/۰۸/۲۶

استقبال پرشور مردم یزد از آیت الله رئیسی رئیس جمهور

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ابتدای دولت سیزدهم، ضمن نام گذاشتن دولت به نام «دولت مردمی»، به این موضوع که نباید امید‌آفرینی و افزایش اعتماد مردم صرفا با صحبت و سخنرانی باشد، بلکه باید بر اساس عمل به صحبت‌ها امیدآفرینی کرد و اعتماد ایجاد کرد، کار خود را آغاز کرد.
رئیس‌جمهور دولت سیزدهم با حضور در میان مردم و صحبت مستقیم با مردم استان‌های مختلف کشور، اقدام به صدور دستورات لازم برای حل مشکلات مردم و مرتفع ساختن آنها را به مسئولان مربوطه کرد.
دور اول سفرهای رئیس‌جمهور در دو سال گذشته به تمامی استان‌های کشور انجام شد. این سفرها برای بازدید مستقیم رئیس‌جمهور از قسمت‌های مختلف و دیدار با اقشار مختلف مردمی بوده است.
در دور اول مردم مشکلات خود را به صورت مستقیم و برخی به صورت نامه به رئیس‌جمهور رساندند و رئیسی برای پیگیری و حل آنها دستورات را محول و صادر کرد. دور دوم سفرهای رئیس‌جمهور با هدف حصول نتیجه و افتتاح طرح‌های ذکر شده به استان‌ها آغاز شد. همچنین رئیسی در این سفرها به حضور در استان‌ها تا حاصل شدن نتیجه و حل مشکلات تاکید کرده و هدف را صرف اطلاع از مشکلات نگذاشته است.
پروپاگاندای مدعیان اصلاحات
طرح‌های کلان مختلفی که سال‌ها کلنگ‌زنی شده بود و به پایان نمی‌رسید، با تخصیص اعتبار و بودجه لازم به اتمام رسید. هر چند که در این میان برخی از مدعیان اصلاحات با پروپاگاندای این که این طرح در دولت قبلی پایه‌گذاری شده و دولت سیزدهم آنها را به نام خود تمام کرده است مواجه شدیم. به طور مثال فرودگاه سقز کردستان که بیش از ده سال بود که برنامه‌ریزی برای تکمیل آن شده بود در این دولت تمام شد. همین حین بود که برخی از افراد دولت قبلی این طرح را افتتاح شده و برای دولت قبل دانستند. این فرودگاه در دولت قبل به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد. افتتاحی که نه برج مراقبتی داشت و نه امکان فرود و بلند شدن هواپیما در آن بود. در این دولت با تخصیص اعتبار لازم این طرح به پایان رسید و الان مردم سقز شاهد پروازهای این فرودگاه هستند و به طور میانگین در ابتدای افتتاح خود، هفته‌ای دو پرواز انجام می‌شود.
از سوی دیگر در این ایام شاهد برخی گزافه‌گویی‌ها توسط برخی از رسانه‌ها و افراد مدعی اصلاحات در‌باره با دولت سیزدهم هستیم. از اشاعه اخبار مبنی بر اینکه مردم در صحنه سیاسی کشور حضور ندارند و شاهد ترمیم و اقدام مثبتی توسط دولت نیستند. این ناامیدی که این رسانه‌ها و افراد مدعی اصلاحاتی که با رسانه‌های معاند خارجی اقدام به پخش آنها می‌کنند، همه و همه به صورت عکس، در سطح کشور رقم می‌خورد. به طوری که در دور دوم سفرهای رئیس‌جمهور به استان‌ها شاهد حضور کم‌نظیر و حماسی مردم برای استقبال از رئیس‌جمهور هستیم. از پیرمرد معلول از ناحیه پا که با عصا در میان انبوه جمعیت حاضر شد و خبرساز شد، تا پیرزن شهرکردی که با صحبت کردن با رئیس‌جمهور در دور اول سفر رئیسی، منجر به خانه‌دار شدن ده‌ها خانواده شد.
این حجم از استقبال مربوط به زمانی است که مدعیان اصلاحات در یادداشت‌های خود از ناکارآمدی دولت حرف می‌زنند. در صورتی که صحنه و میدان گویای چیز دیگری است.