به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 291
بازدید دیروز: 7,668
بازدید هفته: 7,959
بازدید ماه: 28,929
بازدید کل: 23,690,751
افراد آنلاین: 10
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۰۹ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 28 April 2024
الأحد ، ۱۹ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۰۵ - مراسم تشییع پیکر شهید استوار یکم «امیرحسین ابراهیمی» مدافع امنیت در بیرجند ۱۴۰۲/۰۹/۰۴

 

مراسم تشییع پیکر شهید استوار یکم «امیرحسین ابراهیمی»

مدافع امنیت در بیرجند 

۱۴۰۲/۰۹/۰۴

پیکر

مراسم تشییع پیکر شهید استوار یکم «امیرحسین ابراهیمی» با حضور مردم قدرشناس در بیرجند برگزار شد.
 به گزارش ایسنا، مراسم تشییع پیکر شهید استوار یکم امیرحسین ابراهیمی صبح دیروز در بیرجند برگزار شد و پیکر مطهر این شهید والامقام پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بر پیکر این شهید فراجا نماز میت اقامه کرد.
استوار یکم «امیرحسین ابراهیمی» هشتم شهریور امسال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت غیرمجاز (خودروهای شوتی) در محل پلیس‌راه سربیشه بر اثر برخورد خودروی شوتی مصدوم شد و پس از تحمل یک دوره بیماری در حالت کما، در روز چهارشنبه اول آذرماه به یاران شهید عرصه امنیت پیوست. 
 

 شهادت مامور انتظامی در خراسان جنوبی

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

شهادت مامور انتظامی در خراسان جنوبی

بیرجند- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از شهادت استواریکم «امیرحسین ابراهیمی» که بر اثر سانحه برخورد با خودرو شوتی در شهریورماه سال جاری به کما رفته بود، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر حیدری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه و برخورد با خودروهای شوتی حامل فرآورده‌های نفتی غیر مجاز در اوایل شهریور ماه مأموران انتظامی در محل پلیس راه شهرستان سربیشه هنگام کنترل خودروهای عبوری یک سواری پژو حامل سوخت قاچاق با تغییر مسیر عامدانه متأسفانه به استواریکم ابراهیمی برخورد که نامبرده به شدت مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه علیرغم تلاش کادر درمانی پس از نزدیک به ۳ ماه بستری در بیمارستان در حالت کما صبح امروز چهارشنبه یک آذر ماه سال جاری به فیض عظمای شهادت نائل آمد، تصریح کرد: این شهید والا مقام اهل و ساکن بیرجند است که مراسم تشییع وخاکسپاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

Image result for ‫گل لاله‬‎