به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 5,042
بازدید دیروز: 6,207
بازدید هفته: 24,896
بازدید ماه: 45,866
بازدید کل: 23,707,687
افراد آنلاین: 54
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۱۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 30 April 2024
الثلاثاء ، ۲۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۸۰ - پیکر مطهر ۸ تن از شهدای مدافع حرم به کشور بازگشت ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
پس از آزمایش «دی.اِن.اِی» و تعیین هویت:
پیکر مطهر ۸ تن از شهدای مدافع حرم به کشور بازگشت 
   ۱۴۰۲/۰۹/۰۷

بازگشت پیکر مطهر ۸ شهید مدافع حرم به کشور + عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اداره ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر هشت تن از شهدای مدافع حرم به میهن اسلامی خبر داد.
در بخشی از اطلاعیه این اداره آمده است: با تلاش شبانه‌روزی گروه تفحص تعاون رزم ایثارگران سپاه و نیروی قدس برای تفحص و کشف پیکر مطهر شهدا، با الطاف خداوند متعال هویت پیکر مطهر هشت شهید مدافع حرم از استان‌های تهران، گلستان، کرمانشاه، قزوین و گیلان از طریق تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک نور دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله سپاه شناسایی و تأیید شده و به میهن اسلامی بازگشته است.
پیکر مطهر این شهدای عزیز برای طواف و زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) عازم مشهد مقدس خواهد شد و پس از طواف در ضریح مطهر امام هشتم توسط خادمان آن آستان مقدس به زادگاه خویش رهسپار خواهند شد.
همچنین مراسم‌های تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر شهدا در استان‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.
شایان ذکر است اخبار مربوط به کشف و تأیید هویت پیکر مطهر شهدای مدافع حرم صرفاً از طریق ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اطلاع ملت شهیدپرور ایران خواهد رسید.
اسامی شهدای مدافع حرم تازه شناسایی شده به این شرح است:1-شهید مهدی ذاکرحسینی از تهران2 ـ شهید علی آقاعبداللهی از تهران3‌ـ شهید حسن اکبری از تهران4 ـ شهید سید مصطفی صادقی از تهران5 ـ شهید رضا عباسی از کرمانشاه6 ـ شهید غلامعلی تولی از گرگان7‌ـ شهید محمدرضا یعقوبی کیاسه از گیلان8 ـ شهید الیاس چگینی از قزوین.

با حضور اقشار مختلف مردم مشهد
پیکر پاک هشت شهید تازه تفحص شده مدافع حرم واقعه «خان طومان» سوریه عصر پنج‌شنبه در مشهد تشییع و به حرم مطهر رضوی منتقل شدند.
 

به گزارش ایرنا، پیکرهای مطهر شهیدان مهدی ذاکرحسینی، علی آقا عبدالهی، حسن اکبری و سید مصطفی صادقی از تهران و شهید رضا عباسی از کرمانشاه، شهید غلامعلی تولی از گرگان، شهید محمدرضا یعقوبی کیاسه از گیلان و شهید الیاس چگینی از قزوین عصر روز پنج‌شنبه 9 آذرماه از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد.
در این مراسم جمع زیادی از خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم پیکر پاک شهدای منطقه خان طومان سوریه که به تازگی در عملیات تفحص و از طریق دی.ان.ای شناسایی شده بودند را تا حرم مطهر رضوی همراهی کردند.
تشییع پیکر شهید مدافع حرم در ‌گلستان
مراسم تشییع پیکر نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان «غلامعلی تولی» در شهرستان گالیکش با حضور پرشور مردم برگزار شد.
به گزارش تسنیم، شهید مدافع حرم «غلامعلی تولی» نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان است که
21 اردیبهشت سال 1392 به سوریه اعزام شد و پنج روز بعد به شهادت رسید و پیکرش مفقودالاثر شده بود. این شهید اهل روستای یورت زینل از توابع بخش مرکزی گالیکش و ساکن شهرستان گنبدکاووس بود و در زمان شهادت 45 سال داشت.

 

Image result for ‫گل لاله‬‎