به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,838
بازدید دیروز: 6,207
بازدید هفته: 23,692
بازدید ماه: 44,662
بازدید کل: 23,706,483
افراد آنلاین: 12
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۱۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 30 April 2024
الثلاثاء ، ۲۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۸۴ - پیکر شهید مدافع حرم «حسن اکبری» در دانشگاه امام حسین (ع) تهران تشییع و خاکسپاری شد ۱۴۰۲/۰۹/۱۶

پیکر شهید مدافع حرم «حسن اکبری»

در دانشگاه امام حسین (ع)  تهران تشییع و خاکسپاری شد 

۱۴۰۲/۰۹/۱۶

اردبیل میزبان پیکر مطهر شهید مدافع حرم «حسن اکبری» | خبرگزاری فارستشییع پیکر شهید مدافع حرم «حسن اکبری» در دانشگاه امام حسین (ع)+ فیلم و  تصاویر

مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید مدافع حرم «حسن اکبری» در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد.

پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم حسن اکبری که اخیرا در سوریه تفحص و پس از گذشت نزدیک به هفت سال به میهن اسلامی بازگشته است، چهارشنبه ۱۵ آذرماه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) تشییع شد.

در این مراسم که با حضور سردار سرتیپ نعمان غلامی؛ فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، دانشجویان این دانشگاه و خانواده معظم شهدا برگزار شد، پیکر مطهر این شهید والامقام بر روی دست دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) تشییع شد.

شهید حسن اکبری در دوران دفاع مقدس در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استخدام شد و دوره‌های تکاوری، چتربازی، جنگ‌های چریکی، اسلحه‌شناسی و خنثی‌سازی بمب و انواع مین‌ها را آموخت و سپس در دانشگاه امام حسین (ع) با درجه استادی مشغول به تدریس دانشجویان در رشته دافوس شد.

این شهید والامقام پس از شروع فتنه تکفیری‌ها در منطقه، شهریور سال ۱۳۹۵ جهت خنثی‌سازی بمب‌های به‌جامانده از داعش و پاکسازی شهر‌های آزادشده سوریه، به آن کشور اعزام شد و پس از گذشت ۲ ماه مجروح شد و در بیمارستان حلب و سپس در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) تهران بستری شد تا این‌که پس از بهبودی، دوباره عازم سوریه شد و سرانجام ۲۰ آذر سال ۱۳۹۵ وقتی در حال پاکسازی منطقه تدمر در حومه شهر حلب بود، به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام نزدیک به هفت سال در همان منطقه به‌جای ماند تا این‌که اخیرا تفحص شده و هویت آن از طریق آزمایش D.N.A شناسایی شد و اکنون در آستانه هفتمین سالگرد شهادتش، در تهران تشییع و خاکسپاری شد.

Image result for ‫گل لاله‬‎