به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,023
بازدید دیروز: 6,207
بازدید هفته: 20,877
بازدید ماه: 41,847
بازدید کل: 23,703,668
افراد آنلاین: 9
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۱۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 30 April 2024
الثلاثاء ، ۲۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۲۱ - سید حسن نصرالله با اشاره به عملیات تروریستی کرمان: صهیونیست‌ها از شهید سلیمانی بیشتر از زنده سلیمانی می‌ترسند۱۴۰۲/۱۰/۱۳
سید حسن نصرالله با اشاره به عملیات تروریستی کرمان:
صهیونیست‌ها از شهید سلیمانی بیشتر از زنده سلیمانی می‌ترسند  
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

سید حسن نصر الله حمله تروریستی کرمان را محکوم کرد

دبیرکل حزب‌الله سخنرانی خود را با تسلیت و تبریک شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همراهان آن‌ها آغاز کرد. «سید حسن نصرالله» در ادامه به خانواده‌های کسانی که دیروز در نزدیکی آرامگاه شهید سلیمانی در کرمان به شهادت رسیدند، تسلیت گفت و بیان کرد که آن‌ها در همان راهی به شهادت رسیدند که سردار سلیمانی آن را طی کرد. سید حسن نصرالله درباره شهید سید رضی موسوی نیز گفت که شهید سید رضی موسوی را از بیش از ۳۰ سال پیش می‌شناختم و او یاور، حامی و خدمتگزار مقاومت بوده است.دبیرکل حزب‌الله در ادامه به شهادت «صالح العاروری» نایب‌رئیس دفتر سیاسی حماس و همراهان او در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس اشاره کرد و آن را تسلیت و تبریک گفت.
سید حسن نصرالله درباره شهید العاروری گفت: «شیخ صالح این فرمانده جهادی بزرگ که جوانی و عمرش را در راه جهاد، مقاومت، کار، جنگ، اسارت و مهاجرت گذاشت، خداوند عاقبتش را این‌گونه نیک به پایان رساند.» سید مقاومت با اشاره به شهدای عملیات تروریستی دیروز کرمان گفت: شهدای عملیات تروریستی کرمان، ما را یاد آن سخنان امام خامنه‌ای می‌اندازد که فرمود، ظاهرا شهید سلیمانی بیش از سلیمانی زنده، صهیونیستها را می‌ترساند. سید حسن نصرالله در ادامه گفت: قاسم سلیمانی با شهادتش، حیاتش موثرتر و پررنگ‌تر شده است. امروز قاسم سلیمانی با قدرت در نبرد کنونی حاضر است حمایت از جنبش‌ها و کشورهای محور مقاومت از نتایج تلاش حاج قاسم بود. سید مقاومت در ادامه تاکید کرد: شهید سلیمانی در فلسطین بخصوص بعد از سال 2000، از همه جنبش‌ها بخصوص حماس و جهاد اسلامی حمایت کرد از آموزش گرفته تا تسلیحات... موفقیت‌های امروز در غزه، نتیجه سالها کار و تلاش پیگیرانه جنبش‌های فلسطینی است که حاج قاسم و نیروی قدس هر کمکی توانستند به آنها کردند در عراق هم بعد از آنکه جنبش‌های مقاومت در عراق در سال 2003 تصمیم به مقابله با آمریکا گرفتند، حاج قاسم ملجأ آنان بود و از هیچ کمکی به آنان از تسلیحات گرفته تا انتقال تجربه دریغ نکرد.