به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 844
بازدید دیروز: 4,231
بازدید هفته: 7,012
بازدید ماه: 120,700
بازدید کل: 23,784,312
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 20 May 2024
الاثنين ، ۱۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۱۴۳ - معاون هماهنگ‌‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: امروز جهاد تبیین جایگزین تجهیزات نظامی و توپ و ‌تانک شده است۱۴۰۲/۱۱/۲۲
معاون هماهنگ‌‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا:
امروز جهاد تبیین جایگزین تجهیزات نظامی و توپ و ‌تانک شده است
   ۱۴۰۲/۱۱/۲۲

گفتگوی تفصیلی| سردار شادمانی: در سایه هر جنگی ضربات ویرانگر به کشورهای مشوق  دشمن قطعی است - تسنیم

معاون هماهنگ‌‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: رسانه‌های گروهی پرچمداران جبهه جهاد تبیین و افسران جبهه نرم هستند.
سردار علی شادمانی که در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری در هتل لاله شهرکرد سخن می‌گفت ضمن گرامیداشت دهه خجسته فجر عبور از همه شرایط سخت و دشوار طی 45 سال گذشته را مرهون پرتو انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه تحت ولایت امامین انقلاب دانست.
وی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون جنگ نرم دشمنان انقلاب، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دشمن ناامید از جنگ با ملت ایران است و با ابزار جنگ نرم آمده تا سرمایه‌های کشورمان را بگیرد و بر ما چیره شود‌.
شادمانی با اشاره به اشتراک فتنه‌گران در جنگ نرم علیه ملت ایران، تصریح کرد: دشمنان مظهر قدرت ما را مردم می‌دانند و درست فهمیده‌اند.
وی ادامه داد:‌ شهدا را قهرمان می‌دانیم چون عصاره این ملت هستند و با تبعیت از پیامبر، قرآن، ائمه اطهار و ولی فقیه، دنیای خود را فدای حفظ دین کردند؛ ‌لذا باید از این سرمایه‌های ارزشمند دفاع کنیم.
شادمانی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده‌بان نظام مبنی بر اینکه دشمن درصدد غارت سرمایه‌ها و اندیشه‌های ناب ماست، گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف از پیروزی انقلاب تا هشت سال دفاع مقدس با فداکاری کامل جانی و مالی برای حفظ اسلام ناب به عنوان نخستین سرمایه بعد از شکستن حکومت طاغوت است.
وی دومین سرمایه مردم را نظام اسلامی دانست و تصریح کرد:‌ امروز جهاد تبیین جایگزین تجهیزات نظامی و توپ و ‌تانک و... شده است. شادمانی، شبکه شیطانی، فاسد، و ظالمانه به نام فضای مجازی را برای مبارزه با جوانان که سرمایه ارزشمند ما هستند راه‌اندازی کرده و دائم به دنبال ایجاد شائبه در دین و نظام و جایگاه ولایت فقیه ماست.
 وی به اهمیت انتخابات اشاره کرد و تلاش دشمنان برای حضور کمرنگ و مشارکت مردم، گفت: باید دید چرا حضور مردم در انتخابات این‌قدر مهم است؛ زیرا دشمن می‌داند با افزایش مشارکت مردم، پشتوانه و اقتدار نظام اسلامی بیشتر می‌شود.