به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 5,206
بازدید دیروز: 5,006
بازدید هفته: 40,814
بازدید ماه: 61,784
بازدید کل: 23,723,599
افراد آنلاین: 35
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱٤ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 3 May 2024
الجمعة ، ۲٤ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۱۷ - شهادت مأمور مجروح حادثه تروریستی کرمان: راهپیمایان کرمانی پیکر مطهر شهید محمدی را تشییع کردند ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
شهادت مأمور مجروح حادثه تروریستی کرمان:
 راهپیمایان کرمانی پیکر مطهر شهید محمدی را تشییع کردند 
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
راهپیمایان کرمانی پیکر مطهر شهید محمدی را تشییع کردند + تصاویر
راهپیمایان کرمانی پیکر مطهر شهید علی محمدی، یکی از شهدای انتظامی استان کرمان در جریان انفجار تروریستی گلزار شهدا را تشییع کردند.
به گزارش تسنیم، پیکر مطهر شهید «علی محمدی» یکی از شهدای انتظامی استان کرمان در جریان انفجار تروریستی گلزار شهدا بر دستان راهپیمایان 22 بهمن کرمان تشییع شد. 
سرهنگ شهید علی محمدی یکی دیگر از مأموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بود که پس از چندین هفته بستری، روز شنبه در بیمارستان به خیل شهدا پیوست.  در این انفجار تروریستی پنج تن از نیروهای انتظامی استان کرمان به شهادت رسیدند که
 سرهنگ دوم مهدی علوی، ستوان یکم رضا مداح و ستوان یکم محمدپورشیخعلی در روز نخست این انفجار در خون خود غلتیدند و پس از آن سرهنگ‌ محمدعلی ضیاءالدینی به دلیل اصابت ترکش دچار مرگ مغزی شده و اعضای بدن این شهید به بیماران نیازمند اهدا شد.
سرهنگ شهید علی محمدی پنجمین شهید نیروی انتظامی در این انفجار تروریستی است که پیکر مطهر این شهید صبح یکشنبه بر دستان راهپیمایان 22 بهمن کرمان تشییع شد. 
4 مجروح حمله تروریستی کرمان بستری هستند
رئیس اورژانس کرمان درباره آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به ایسنا گفت: در حال حاضر چهار نفر از مجروحان این حادثه در بیمارستان‌های کرمان و تهران بستری هستند. دو نفر بستری در بیمارستان شهید باهنر کرمان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌اند که یک نفرشان به دستگاه ونتیلاتور وصل است.
سیدمحمد صابری افزود: در هر یک از بیمارستان‌های مهرگان کرمان و بقیه‌‌الله تهران یک مجروح در بخش‌های عادی بستری است. دو نفر از مجروحان بستری کودک و دو نفر دیگر زن هستند.

شهادت سرهنگ "علی محمدی"

یکی دیگر از ماموران انتظامی حادثه کرمان

   ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سردارناصر فرشید صبح امروز ۲۱ بهمن ماه در تشریح این خبر گفت: یکی دیگر از ماموران جان بر کف یگان امداد مجموعه انتظامی استان کرمان به نام سرهنگ علی محمدی که از جمله افراد مصدوم شده در جریان حادثه تروریستی گلزار شهدا بود، پس از چند هفته بستری در بیمارستان، به خیل شهدا پیوست.
وی افزود: این همرزم عزیزمان اهل شهر کرمان و از نیروهای پر تلاش یگان امداد بود که ضمن تبریک و تسلیت شهادت وی به خانواده عزیز و دیگر همرزمان مجموعه انتظامی زمان و مکان تشییع و خاکسپاری اش اعلام خواهد شد.

گفتنی است شهید محمدی ساکن کرمان و دارای سه فرزند دختر و یک فرزند پسر است.

      Image result for ‫گل لاله‬‎