به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 837
بازدید دیروز: 4,231
بازدید هفته: 7,005
بازدید ماه: 120,696
بازدید کل: 23,784,305
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 20 May 2024
الاثنين ، ۱۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۱۵۷ - ورود پلیس امنیت اقتصادی به پرونده کلاهبرداری «کوروش کمپانی» ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
به اتهام سلبریتی‌های تبلیغ‌کننده شرکت رسیدگی خواهد شد
ورود پلیس امنیت اقتصادی به پرونده کلاهبرداری «کوروش کمپانی» 
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۷

ورود پلیس به پرونده «کوروش کمپانی»رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: برای افراد سرشناسی که اقدام به تبلیغ کوروش  کمپانی کردند، پرونده تشکیل می‌شود | دیدبان ایران

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه در پی تبلیغات خارج از ضوابط و پایین‌تر از قیمت بازار شرکتی با عنوان «کوروش کمپانی» برای فروش گوشی تلفن همراه، مراتب در دستور کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار داده شد، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که اعضای این شرکت با تبلیغات گسترده و سوءاستفاده از برخی چهره‌های شناخته شده (سلبریتی‌ها) با تبلیغ فروش گوشی تلفن همراه به قیمت پایین با دریافت مبالغی با وعده تحویل ۴۵ روزه اقدام به ثبت‌نام از شهروندان کرده‌اند.رحیمی با اشاره به اینکه متهم اصلی این پرونده قبل از تشکیل پرونده متواری شده است، عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته یکی از اعضای اصلی این شرکت بازداشت و دو نفر دیگر تحت تعقیب می‌باشند و با هماهنگی دستگاه قضائی تمام اموال متهم اصلی پرونده توقیف شد.
به اتهام سلبریتی‌های تبلیغ‌کننده شرکت رسیدگی خواهد شد
وی با اشاره به اینکه متاسفانه در جریان فعالیت این شرکت برخی افراد سرشناس و شناخته شده اقدام به تبلیغ برای این شرکت کرده‌اند که به اتهامات آنان هم رسیدگی خواهد شد، بیان داشت: افرادی که اقدام به ثبت‌نام گوشی از این شرکت کرده‌اند با به همراه داشتن مدارک و مستندات خود به منظور تشکیل پرونده و انجام اقدامات بعدی پلیس امنیت اقتصادی فراجا واقع در ابتدای مرزداران مراجعه کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصاد دیجیتال به ما این امکان را می‌دهد که با رصدهای صورت گرفته مانع از فعالیت مجرمان در این حوزه شویم. گفتنی است، شرکت «کوروش کمپانی» که با ادعای فروش آیفون ۲۰ میلیونی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، این روزها تعطیل شده و مالک این شرکت متواری است.این شرکت برای جلب اعتماد مردم از چهره‌های مشهور و صاحب نام ورزشی و هنری نیز برای تبلیغات خود استفاده می‌کرد.
پول تبلیغات کوروش کمپانی را به مردم برگردانید
در همین زمینه خبرگزاری تسنیم نوشت: «سلبریتی‌های متعددی برای شرکت کلاهبردار کوروش کمپانی تبلیغ کردند؛ شرکتی که یک دو دوتا چهارتای اولیه اقتصادی هم نشان می‌داد که نباید به سادگی فریبش را خورد، چه رسد به اینکه در پروژه‌ تبلیغاتش هم مشارکت کنیم.
همچنان‌که نباید قضاوت‌های سیاسی سلبریتی‌ها را مبنای داوری قرار داد، تبلیغات اقتصادی‌اش را هم قاعدتاً نباید چشم و گوش بسته قبول کرد. اساساً سلبریتی یا چهره‌ها شانی در حوزه‌ ی خودشان دارند و تسری و تعمیم دادن آن‌شان به حوزه‌های دیگر، بی‌جهت و نسنجیده است.
بعضی‌شان اعلام کرد‌ه‌اند که فریب خورده‌اند؛ منتها حتما بابت این فریب خوردن و در راستای فریب مردم قرار گرفتن پولی هم لابد دریافت کرده‌اند.
بازگرداندن حداقل همان پول یا انتفاعی که بابت تبلیغ کوروش کمپانی دریافت کرده‌اند کمترین کاری است که می‌توانند این چهره‌ها انجام دهند. وگرنه این اظهار پشیمانی هم مثل اصل همان تبلیغشان پوچ خواهد بود.»