به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,296
بازدید دیروز: 6,132
بازدید هفته: 3,296
بازدید ماه: 94,159
بازدید کل: 23,755,964
افراد آنلاین: 12
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۲۲ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 11 May 2024
السبت ، ۳ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۱۶۷ - سرلشکر باقری: رشد تولیدات دفاع مقدس در جشنواره فجر امسال چشمگیر بود ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
سرلشکر باقری:
 رشد تولیدات دفاع مقدس در جشنواره فجر امسال چشمگیر بود 
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۹

تاکید سرلشکر باقری بر لزوم تامین امنیت خلیج‌ فارس با همکاری کشور‌های منطقه

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، صبح روز یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران و در حاشیه دوازدهمین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به همت مسئولان راهیان نور برای حضور پرشور جوانان در این سفر معنوی که اکنون در حال برگزاری است، گفت: با توجه به اینکه از 23 اسفند، ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود، اوج سفر‌های راهیان نور از 22 بهمن‌ آغاز شده و تا 23 اسفند ادامه خواهد داشت.
وی بیان داشت: سفر راهیان نور تاکنون با استقبال خوب جوانان کشورمان اعم از دبیرستانی‌ها و دانشگاهی‌ها در حال برگزاری است که امیدواریم روزهای باقی‌مانده نیز سایر علاقه‌مندان هم بتوانند از این فرصت بی‌نظیر بهره‌مند شوند.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح افزود: انتخاب شعار راهیان نور سال 1403 با عنوان «در راه فتح قله‌ایم» مسیر کلی حرکات مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجموعه‌های مربوطه را نشان می‌دهد. مقاومت و انقلاب اسلامی مسیر رو به رشد دارد و امیدواریم این حرکت، ملموس و قابل مشاهده باشد.
وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته برای آثار سینمایی در حوزه دفاع مقدس در جشنواره فیلم فجر امسال، خاطرنشان کرد: تولیدات این حوزه نیز رو به رشد است و آمار‌ها را مسئولان ارائه کردند که در این جلسه نیز همین بحث شد که امسال نیز فیلم‌های دفاع مقدس حضور چشمگیری داشتند و اسناد، مدارک و مستندات مرتبط با جنگ تحمیلی هم در اختیار محققان قرار گرفته است. سرلشکر باقری ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ‌لحاظ تجهیزات و تسلیحات زمینه حمایت از فیلم‌سازان این حوزه را نیز بیش از گذشته فراهم کرده است و افق رو به رشدی را شاهد هستیم، امیدوارم که این تولیدات هرساله به ‌لحاظ کمّی و کیفی رشد قابل‌توجهی
پیدا کند. به گزارش تسنیم، باقری در پایان گفت: در این جلسه پیشنهاد شد که موضوع مقاومت ضد استکباری و ضدصهیونیستی به حوزه مأموریتی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه شود که پس از بحث و بررسی مورد تصویب اعضا قرار گرفت، این موضوع بایستی با بررسی تأثیراتی که بر اساسنامه و حوزه‌های مسئولیتی بنیاد می‌گذارد به‌طور کامل بررسی شود و در صورت تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی این اتفاق رخ خواهد داد.