به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,631
بازدید دیروز: 6,132
بازدید هفته: 2,631
بازدید ماه: 93,494
بازدید کل: 23,755,299
افراد آنلاین: 75
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۲۲ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 11 May 2024
السبت ، ۳ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۱۸۰ - سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
سرلشکر سلامی:
  ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
اتمام حجت فرمانده کل سپاه با دشمنان / پیشمرگ مردم هستیم
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: جمعه ۱۱ اسفند، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکم دیگری به دهان دشمن خواهد زد.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بهره‌برداری از طرح محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس اظهار کرد: شیراز در تکوین شخصیت تاریخی و تمدن‌سازی ایران، نامی درخشان و جهانی است و در همه محافل علمی، فلسفی و ادبی و تمدنی جهان، نام شیراز برجسته و نوآفرین است.
وی اضافه کرد: خصوصیات استثنایی برای ملت ایران وجود دارد و قوی شدن در نقطه فشار، یکی از این خصوصیات است؛ چرا که هر ملتی وارد جنگ شود، حتی اگر پیروز شود، شکننده می‌شود، اما ملت ایران به واسطه اتکا به منطق وحی و قرآن در پرتوی هدایت‌های نایب امام زمان (عج)، از آن جنگ قدرتمندتر شده است.
مردم همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پای صندوق‌های رأی مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند
سرلشکر سلامی اعلام کرد: جمعه ۱۱ اسفند، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم مردم همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند.
وی در این مراسم با اعلام رمز مبارک «یا صاحب‌الزمان یا صاحب‌الزمان یا صاحب‌الزمان» دستور افتتاح طرح‌های عمرانی و غیرعمرانی را صادر کرد.
 انتخابات، شاخص دقیق و واضحی از مردم‌سالاری در ایران است‌
سرلشکر سلامی همچنین در گفت‌وگو با خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: به عنوان یک سرباز کوچک که برای خودم هیچ منزلتی جز خدمت و فداکاری برای مردم قائل نیستم از ملت ایران درخواست می‌کنم انتخابات پیش‌رو را بسیار سرنوشت‌ساز بدانند و برای حمایت از وطن، رهبر معظم انقلاب و اعتقادات پای صندوق‌های رای حاضر شوند و نمایش خیره‌کننده دیگری را به نمایش بگذارند.
وی با بیان اینکه انتخابات شاخص دقیق و واضحی از مردم‌سالاری در ایران است‌، افزود: در جامعه ما همه نهادها و ارکان اساسی و ضروری کشور براساس ساختارهای مردم‌سالارانه شکل گرفته و مشارکت بالای مردم در انتخابات حاکی از وجود نشاط سیاسی در کشور است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن با توطئه‌های مختلف به دنبال تحقق آرزوها و اهداف شوم خود است، گفت: حضور پرشور مردم در صحنه باعث می‌شود دشمنان در محاسبات خود بازنگری کنند و از توهمات و آرزوهای باطل خود فاصله بگیرند.
وی ادامه داد: انتخابات فقط رای دادن به یک نامزد در نقطه‌ای از کشور نیست بلکه سطح تاثیر آن جهانی است و تجمیع مشارکت‌ مردم در نقاط مختلف کشور نشان می‌دهد ایران در دل سختی‌ها همچنان سربلند و متکی بر اراده و آرای مردم به مسیر خود ادامه می‌دهد.