به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 653
بازدید دیروز: 5,979
بازدید هفته: 14,300
بازدید ماه: 35,270
بازدید کل: 23,697,092
افراد آنلاین: 12
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 29 April 2024
الاثنين ، ۲۰ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳/۱۹۳ - با خورشید انقلاب(خاطراتی از رهبر معظم انقلاب):رهبر انقلاب رأی مردم را باور داشته و از آن صیانت کرده‌اند ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
 با خورشید انقلاب(خاطراتی از رهبر معظم انقلاب) :
رهبر انقلاب رأی مردم را باور داشته و از آن صیانت کرده‌اند 
   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴

رهبر معظم انقلاب: مسائل گوناگون کشور مگر قابل رفراندوم است؟ کجای دنیا این  کار را می‌کنند؟ مگر همه مردم که باید در رفراندوم شرکت کنند امکان تحلیل آن  مسئله را دارند؟ اینحرف های غیر قابل باور مهدی فضائلی - خبرآنلاین

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای نوشت: رهبر انقلاب صادقانه رأی مردم را باور دارند؛ لذا به رغم فشارهای گوناگون بازندگان، برای ابطال انتخابات در مقاطع مختلف و صرف نظر از نتیجه، ایشان رأی مردم را حق‌الناس دانسته و تمام قد از آن صیانت کرده‌اند.
مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رشته توئیتی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که متن آن در ادامه آمده است.
«رهبر انقلاب صادقانه رأی مردم را باور دارند؛ لذا به رغم فشارهای گوناگون بازندگان، برای ابطال انتخابات در مقاطع مختلف و صرف نظر از نتیجه، ایشان رأی مردم را حق‌الناس دانسته و تمام قد از آن صیانت کرده‌اند.
در انتخابات ریاست‌جمهوری ۷۶ برخی مسئولان بلند پایه اصرار به ابطال انتخابات داشتند ولی رهبر انقلاب از رأی اکثریت به آقای خاتمی صیانت کردند.
در انتخابات مجلس ششم، برخی چهره‌های صاحب نفوذ، نظر به ابطال آراء تهران داشتند ولی ایشان به رغم اینکه چهره‌های شاخص جريان موسوم به اصلاحات راهی مجلس می‌شدند اجازه ابطال ندادند.
در انتخابات مجلس هفتم، جریان حاکم بر دولت و مجلس، همه تلاش خود را برای برگزار نشدن انتخابات در موعد قانونی به‌کار گرفت ولی رهبر انقلاب برخورد کردند و انتخابات در وقت مقرر برگزار شد.
در ریاست‌جمهوری ۸۴، جريان قدرتمند حامی مرحوم‌ هاشمی رفسنجانی درصدد زیر سؤال بردن نتیجه انتخابات بودند اما رهبر انقلاب از رای اکثریت صیانت کردند و بالاخره ریاست‌جمهوری ۸۸ که آن تحرکات غیرقانونی و فشارهای سنگین خارجی دست به دست هم دادند تا شاید بتوانند رأی جمهور را ابطال نمایند. اما یک‌بار دیگر با برخورد به سد مستحکم عمود خیمه نظام، ناچار به تسلیم در برابر رأی مردم شدند. تنها با قرار گرفتن در فضای هرکدام از مقاطع فوق می‌توان اهمیت ایستادن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پای رأی مردم را درک ‌کرد!»