به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 208
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 4,268
بازدید ماه: 70,341
بازدید کل: 23,732,152
افراد آنلاین: 102
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹۵ - قدردانی آیت‌الله جنتی از مردم برای حضور در انتخابات؛ امیدواریم منتخبان گره‌گشای مشکلات باشند ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
در جلسه شورای نگهبان مطرح شد
قدردانی آیت‌الله جنتی از مردم برای حضور در انتخابات؛
امیدواریم منتخبان گره‌گشای مشکلات باشند 
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۳

جمهوریت - خداحافظی آیت الله جنتی تایید شد - صاحب‌خبر

آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در جلسه این شورا با تجلیل از حضور مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مردم ایران اسلامی جلوه دیگری از مردم‌سالاری دینی به تصویر کشیدند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، وی خاطرنشان کرد: حضور مسئولانه مردم را قدر می‌نهیم و امیدواریم با تلاش روزافزون مسئولان، مشکلات کشور با سرعت بیشتری کاهش یابد.
دبیر شورای نگهبان خطاب به منتخبان ملت بیان کرد: کسانی که با رای مردم به مجلس راه پیدا می‌کنند مدیون این مردم شریف هستند و باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم به‌کار گیرند. امیدواریم منتخبان بتوانند گره‌گشای مشکلات باشند.
آیت‌الله جنتی در ادامه از همه سازمان‌ها و افرادی که در طول چندماه گذشته برای تامین امنیت انتخابات و برگزاری انتخابات سالم تلاش کردند، تشکر کرد و گفت: شورای نگهبان به عنوان نهاد ناظر انتخابات، با همراهی شبکه مردمی نظارت تمام توان خود را به کار گرفت تا تمام مراحل انتخابات در چارچوب موازین قانونی برگزار شود و همچون همیشه خود را ملتزم به پاسداری از آرای مردم دانست.
وی همچنین اعلام کرد: شورای نگهبان در روزهای آینده شکایات دریافتی از حوزه‌های انتخابیه را بررسی خواهد کرد و ان‌شاءالله نتایج این بررسی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع مردم خواهد رسید.
آیت‌الله امامی کاشانی همواره در صراط مستقیم قدم برداشت
آیت‌الله جنتی همچنین رحلت عالم ربانی و مجاهد و یار و یاور مقام معظم رهبری مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی را خدمت امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و همه دلدادگان به ایشان تسلیت گفت.
وی مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی را از جمله السابقون در عرصه انقلاب و مجاهدت برشمرد و یادآور شد: ایشان عمر شریف خود را در راه اعتلای انقلاب اسلامی سپری کرد که از جمله فعالیت‌های ارزشمند ایشان عضویت در شورای نگهبان، نمایندگی مردم در مجلس خبرگان رهبری و امامت جمعه تهران بود.
دبیر شورای نگهبان در پایان گفت: مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی همیشه در صراط مستقیم قدم برداشت و ان‌شاءالله همه ما نیز تا آخرین لحظه حیات از مسیر حق خارج نشویم.