به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,615
بازدید دیروز: 6,207
بازدید هفته: 22,469
بازدید ماه: 43,439
بازدید کل: 23,705,260
افراد آنلاین: 11
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۱۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 30 April 2024
الثلاثاء ، ۲۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۹۴ - پیکر مطهر شهیدالقدس «رضا زارعی» در بندرعباس تشییع شد ۱۴۰۲/۱۲/۱۳

پیکر مطهر شهیدالقدس «رضا زارعی» در بندرعباس تشییع شد  

  ۱۴۰۲/۱۲/۱۳

پیکر مطهر شهید زارعی در بندرعباس تشییع شدتشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «رضا زارعی» - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency

پیکر مطهر شهیدالقدس و سومین شهید مدافع حرم از هرمزگان، ناوسالار یکم پاسدار شهید رضا زارعی دیروز یکشنبه، با حضور مردم قدرشناس بندرعباس تشییع شد.

پیکر مطهر سومین شهید مدافع حرم، رضا زارعی با حضور جمع زیادی از اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و مسئولان تشییع شد.
مردم در این مراسم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، الله اکبر و لا اله‌ الا الله پیکر این شهید مدافع حرم را از مقابل پارک شهید دباغیان میدان امام خمینی(ره) تا مسجد جامع (مصلای قدس) بندرعباس بدرقه کردند.
پیکر این شهید والامقام پس از تشییع در بندرعباس به روستای کرمون بخش شمیل از توابع این شهرستان منتقل تا در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده شود.
ناوسالاریکم پاسدار شهید رضا زارعی سومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان است که به دست رژیم اشغالگر قدس در دیرالزور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

در بندرعباس
مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع حرم «رضا زارعی»
امروز برگزار می‌شود  
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
زمان برگزاری آیین تشییع پیکر شهید رضا زارعی مدافع حرم اعلام شد - تسنیم
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای آیین‌های وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار رضا زارعی را اعلام کرد.
بنابر این اطلاعیه، آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام امروز یکشنبه 13 اسفند ماه، از ساعت 9 صبح از میدان حضرت امام خمینی(ره) تا مسجد جامع بندرعباس با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
همچنین؛ مراسم تدفین پیکر پاک شهید زارعی امروز یکشنبه بعد از ظهر ساعت 15 از در روستای کرمون بخش شمیل برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ پاسدار شهید رضا زارعی از کارکنان منطقه یکم نیروی دریایی سپاه و از مستشاران نظامی ایران در سوریه بود که بر اثر شلیک موشک جنگنده‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی صبح روز جمعه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. سرهنگ زارعی چهل سال سن داشت. این شهید والامقام بیست سال سابقه جهاد در نیروی دریایی سپاه داشت. او دارای سه فرزند دختر و ساکن شهر بندر عباس بود و زادگاه این شهید والامقام روستای کرمون بخش شمیل استان هرمزگان است.
استقبال از شهید مدافع حرم رضا زارعی در هرمزگان
پیکر پاک و قدسی شهید رضا زارعی عصر شنبه با حضور جمع زیادی از مردم همچنین استاندار هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین استانی، در فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس مورد استقبال قرار گرفت.
 
شهادت رضا زارعی از مستشاران ایرانی
در حمله جنگنده رژیم صهیونیستی به سوریه  
۱۴۰۲/۱۲/۱۱

شهادت مستشار سپاه در حمله اسراییل به سوریه

در حمله هوائی روز جمعه رژیم صهیونیستی به بندر بانیاس سوریه، مستشار نظامی سپاه پاسداران در سوریه به شهادت رسید.
شهید رضا زارعی از پاسداران منطقه یکم نیروی دریایی سپاه  و سومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان است که سحرگاه دیروز توسط رژیم غاصب صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمد.
جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است اما گفته می‌شود شهید زارعی در زمینه امور حمل‌ونقل دریایی میان سوریه و ایران فعالیت داشته است.
شایان ذکر است در ۹ اسفند ماه نیز جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی موشک به سمت اهدافی در حومه شهر دمشق شلیک کردند که منجر به وقوع خسارات مادی شد.

Image result for ‫گل لاله‬‎