به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 176
بازدید دیروز: 7,668
بازدید هفته: 7,844
بازدید ماه: 28,814
بازدید کل: 23,690,636
افراد آنلاین: 16
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۰۹ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 28 April 2024
الأحد ، ۱۹ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۲۲۰ - رزمایش مرکب کمربند دریایی ۲۰۲۴ پایان یافت ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
رزمایش مرکب کمربند دریایی ۲۰۲۴ پایان یافت
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
رزمایش مرکب کمربند دریایی ۲۰۲۴ پایان یافت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agencyرزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ از امشب آغاز می‌شود - ایسنا
رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ با رژه دریایی یگان‌های شناور سطحی شرکت‌کننده در رزمایش از مقابل ناوشکن «جماران» پایان یافت.
امیر دریادار دوم مصطفی تاج‌الدینی، سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ گفت: رزمایش مرکب امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، چین و روسیه با برگزاری رژه یگان‌های شرکت‌کننده از مقابل ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «جماران» در منطقه شمال اقیانوس هند پایان یافت.
در این مراسم همه شناورهای شرکت‌کننده در این رزمایش از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی دریایی کشورهای چین و روسیه از مقابل ناوشکن جمهوری اسلامی ایران جماران رژه رفتند.
در این رژه، یگان‌های شناوری ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامل ناوشکن‌های سهند، جماران، بایندر و ناوهای بهرگان و نایبند و ناوهای موشک‌انداز زره، سیرجان و دلوار و همچنین شناور شهید ناظری، ناو شهید محمودی و شناورهای تندرو و همچنین ناوگروه چین شامل ناوشکن نانینگ و ناوگروه روسیه شامل آدمیرال گورشکوف و شناور پشتیبانی کاما حضور داشتند.
مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، چین و روسیه، امسال برای پنجمین سال متوالی با شعار «با هم برای برقراری صلح و امنیت» با حضور یگان‌های سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش و سپاه به همراه شناورهای رزمی نیروی دریایی چین و روسیه از روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه در منطقه‌ای به وسعت ۱۷ هزار کیلومتر مربع در منطقه شمال اقیانوس هند آغاز و در روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ماه پایان یافت.  
هدف از برگزاری این رزمایش تحکیم امنیت و مبانی آن در منطقه و گسترش همکاری‌های چندجانبه میان کشورهای شرکت‌کننده و نشان دادن حسن نیت و توانایی این کشورها در جهت حمایت مشترک از صلح جهانی، امنیت دریایی و ایجاد یک جامعه دریایی با آینده‌ای مشترک است.