به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,166
بازدید دیروز: 6,207
بازدید هفته: 22,020
بازدید ماه: 42,990
بازدید کل: 23,704,811
افراد آنلاین: 93
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۱۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 30 April 2024
الثلاثاء ، ۲۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۳۲ - سید حسن نصرالله: طوفان وزیدن گرفته است ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
نمایش اتحاد رهبران مقاومت با «منبر قدس»
سید حسن نصرالله: طوفان وزیدن گرفته است 
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

‫سید حسن نصرالله: امروز در فلسطین و منطقه «طوفان آزادگان» جریان دارد‬‎

«سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه و در همایش منبر القدس گفت: آنچه در فلسطین و منطقه و جهان درحال رخ دادن است «طوفان آزادگان» است و امیدواریم با گذر زمان هر روز گسترده‌تر و قوی‌تر شود. ما باید برای تجلیل از مقاومت و ثبات مردم غزه بایستیم زیرا آنها با کشتار دسته‌جمعی و گرسنگی مواجه هستند. 
سید حسن نصرالله تاکید کرد: روز قدس امسال به برکت طوفان الاقصی بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن به قطعنامه‌های شورای امنیت، مطالبات کشورهای جهان و همچنین قوانین هیچ توجهی نمی‌کند. بر اهمیت ثبات و مقاومت و تداوم تلاش‌ها و یقین به اینکه پیروزی در راه است تاکید می‌کنیم و این مسئله به غزه و تمام جبهه‌ها مربوط می‌شود.
وی ضمن تقدیر از مواضع جبهه‌های لبنان، یمن و عراق که به‌رغم تهدیدها به حمایت‌های خود از مردم فلسطین ادامه می‌دهند گفت: از جمهوری اسلامی ایران به خاطر موضع ثابت و محکم خود در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آن تشکر می‌کنیم. از کشور سوریه نیز به خاطر حمایت از جنبش‌های مقاومت علی‌رغم تهدیدها تقدیر می‌کنیم.
سید حسن نصرالله افزود: ما باید برای فراهم کردن عناصر قدرت تحقق اهداف طوفان الاقصی تلاش کنیم و این وظیفه همه ماست. برخی‌ در راستای خدمت به دشمن بر روی حجم قربانی‌ها و تلفات تمرکز می‌کنند و میزان دستاوردهای مقاومت را نادیده می‌گیرند. دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه تاکید کرد: جنگ ۳۳روزه پروژه خاورمیانه جدید و اسرائیل بزرگ را با شکست مواجه کرد و نبرد طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را بر لبه پرتگاه، سقوط نهائی و نابودی قرار داد و با گذر زمان نشان‌های این امر برملا خواهد شد. باید تلاش کنیم تا پیروز از این نبرد خارج شویم و دشمن و حامیان آن شکست بخورند.
سخنان رهبر مقاومت یمن
رهبر انصارالله یمن نیز روز چهارشنبه در سخنرانی خود در همایش منبر القدس، بر افزایش توان نظامی ارتش یمن برای حمایت بیشتر از ملت فلسطین تاکید کرد. به گزارش ایسنا، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در این سخنرانی تصریح کرد: به دنبال توسعه توان موشکی و دریایی خود برای حمایت بیشتر از مردم فلسطین هستیم. 
وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها شریک واقعی و کامل دشمن صهیونیستی در جنایاتش علیه مردم فلسطین شده‌اند.
سید عبدالملک الحوثی گفت: با وجودی که مسئله فلسطین کاملا روشن و به‌حق است، هیچ طرفی برای توقف این بی‌عدالتی علیه مردم فلسطین و احیای حقوق آنها اقدام نکرده است. 
رهبر انصارالله یمن در ادامه سخنرانی خود اعلام کرد «جهاد تنها گزینه موفق برای مقابله دشمن است که کارآمدی و نتیجه‌بخش بودن این گزینه در لبنان و غزه اثبات شده است‌.»
به گزارش ایسنا، وی افزود: اشغالگران در رسیدن به تمام اهدافشان در غزه یا حتی ارائه تصویر پیروزی پس از ۶ ماه تجاوزات ناتوان هستند و بیشتر از همه چیز، تصویر وحشیانه از جنایات را ترسیم کرده‌اند. سید عبدالملک الحوثی خواستار حمایت تمام جهان اسلام و عرب از ملت فلسطین شد و گفت: این وظیفه امت و به نفع امنیت ملی آن است که در حالی که مردم فلسطین با تمام توان در حال نبرد با دشمن صهیونیستی ملت هستند برای حمایت از مردم فلسطین به هر وسیله‌ای حرکت کند. رهبر انصارالله با تاکید بر تداوم حمایت یمن از ملت فلسطین تصریح کرد: از هیچ تلاشی برای حمایت از مردم فلسطین که افسانه‌ای از استواری و ایستادگی را ارائه کردند و مشابه آن در تاریخ کم است، دریغ نخواهیم کرد.
سخنرانی دبیرکل جنبش نجبا
به گزارش مهر، «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش نجبا در این نشست مجازی گفت: مقاومت عراق و مقاومت لبنان و یمن تا پایان در کنار مقاومت فلسطین خواهند ماند. وی افزود: واشنگتن بیش از ۳۰ هزار تُن کمک به رژیم اشغالگر ارسال کرده است، بنابراین در جنایت‌های وحشتناک آن شریک است. الکعبی گفت: به دشمن اسرائیلی و شریک آن، آمریکا می‌گوییم که مقاومت تاکنون در گستره قدرت خود تنها از هشدارهای نرم استفاده کرده است.
زیاد النخاله: از ایران و ایرانیان متشکریم
«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت: با وجود محاصره و گرسنگی فهمیدیم که برادران عرب و مسلمانمان نمی‌توانند حتی مقداری آب را به تشنگان برسانند. وی افزود: از برادران عربمان می‌خواهیم که همان‌طور که با اسرائیل برخورد می‌کنند با ما برخورد کنند، زیرا هر آنچه اسرائیل نیاز دارد از کشورهایی که همه چیز را از ما منع کرده‌اند به سوی آن سرازیر می‌شود. النخاله گفت: باید یکپارچگی مقاومت و وحدت میادین آن در رویارویی با پروژه تفرقه‌افکنی در منطقه که به سود طرح صهیونیسم انجام می‌گیرد، حفظ شود. وی افزود: ما از حمایت ایران و مردم آن از مقاومت و تلاش این کشور برای افزایش قدرت مقاومت و پشتیبانی از آن سپاسگزاریم. ما برای جمهوری اسلامی ایران نقشی تاریخی در حمایت از مقاومت و پشتیبانی از آن قایلیم و به ثبت می‌رسانیم. النخاله گفت: روز جهانی قدس باید ایستگاهی باشد که در آن وحدت ملت‌ها، مبارزان و هدف‌هایمان را در آن تقویت کنیم.
سخنرانی هنیه
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی در مراسم منبر القدس گفت: امسال روز قدس در سایه نبرد طوفان بزرگ الاقصی برگزار می‌شود. وی افزود: دنیا شاهد جنایات اشغالگران در غزه و کرانه باختری و قدس است. ما امروز در حال نبرد آزادی از یوغ دشمن صهیونیست هستیم. رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: جنایت شنیعی که دشمن صهیونیست در سوریه مرتکب شد را محکوم می‌کنم. رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: طوفان الاقصی فلسطین را در قلب‌های میلیون‌ها آزاده زنده کرد. این نبرد وحدت صفوف میان امت اسلامی را رقم زد. 
وی افزود: غزه امروز صفحه تازه‌ای از بزرگی امت را با مقاومت توقف‌ناپذیر خود ورق زده است. کاروان شهدا در غزه قدرت و پایداری غزه را افزون می‌کند. هنیه گفت: مردمانی با فداکاری‌های ساکنان غزه از جمله گرانبهاترین داشته‌های ملت فلسطین است. در این نبرد همه توهمات دشمن و ارتش آن نقش بر آب شد. اگر حمایت و مشارکت آمریکا در این جنگ نبود، دشمن اشغالگر هرگز قتل و کشتار و جنایات خود پیش نمی‌برد.